جانی دپ نقاشی هایش را 115 میلیارد تومان فروخت

به گزارش طفره، جانی دپ نقاشی های باب دیلن، کیث ریچاردز، الیزابت تیلور و ال پاچینو را که خودش نقاشی نموده بود به قیمت سه میلیون پوند یعنی چیزی معادل 115 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش رساند.

جانی دپ نقاشی هایش را 115 میلیارد تومان فروخت

به گزارش خبرآنلاین، جانی دپ تنها در چند ساعت حدود 3 میلیون پوند به وسیله فروش آثار در اولین مجموعه هنری خود به دست آورد.

این بازیگر هالیوودی به 27 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود بیان کرد که به وسیله گالری Castle Fine Art در کاونت گاردن لندن، پرینت هایی از مجموعه Friends And Heroes خود را می فروشد.

آثار این مرد 59 ساله چهار نفر را به تصویر می کشد که از او الهام گرفته اند: رولینگ استون کیت ریچاردز، بازیگر آل پاچینو، باب دیلن خواننده و الیزابت تیلور بازیگر.

در عرض چند ساعت پس از فروش، تمام 780 عکس فروخته شد، با چاپ های تک قاب شده به قیمت 3950 پوند و چهار عکس اصلی به قیمت 14950 پوند.

پس از پست دپ در اینستاگرام که تصویری از او را نشان می داد که جلوی تابلوها نشسته بود و مردم را به سمت Castle Fine Art هدایت می کرد، وب سایت گالری با هجوم ترافیک روبرو شد و از کار افتاد.

دپ گفت: من همواره از هنر برای بیان احساساتم و تأمل در خصوص کسانی که برایم مهم هستند، مانند خانواده، دوستانم و افرادی که مورد تحسینشان هستم، استفاده نموده ام.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 21347

به "جانی دپ نقاشی هایش را 115 میلیارد تومان فروخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "جانی دپ نقاشی هایش را 115 میلیارد تومان فروخت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانی دپ نقاشی هایش را 115 میلیارد تومان فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید