جاذبه های دیدنی مونترال

به گزارش طفره، جاذبه های دیدنی مونترال

مونترال شهری با تاریخچه ای طولانی که موزه ها، پارک ها و جاذبه های گردشگری، آن را به یکی از زیباترین، هیجان انگیزترین و متنوع ترین شهرهای کانادا تبدیل نموده است. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان دنیا و بزرگ ترین شهر استان کبک در کاناداست. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با جاذبه های مونترال بیشتر آشنا شوید.

جاذبه های دیدنی مونترال

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

پارک مونت رویال (Mont Royal)

پارکی که در ارتفاع 233 متری قرار گرفته است و ریه سبز شهر است. در جهت گردش در این پارک سرسبز به بناهای یادبود کسانی مثل ژاک کارتیه و پادشاه جورج ششم برمی خورید و زمانی را در کنار دریاچه دوست داشتنی بیور می گذرانید. می توانید به دامنه های غربی پارک بروید جایی که سالیان سال قبایل مختلف در آن زندگی می کردند. در بلندترین قسمت این پارک چشم اندازی پانارومایی از شهر می بینید، چشم اندازی که در روزهای آفتابی حتی کوه های ادیراندک آمریکا را هم به نمایش در می آورود.

مونترال قدیم

از قدیمی ترین مناطق مونترال که در آن ساختمان هایی تاریخی وجود دارد که قدمت آن ها به قرن 17، 18 و 19 برمی شود. این منطقه گذشته فرانسوی مونترال را به خوبی نشان می دهد و در آن همه چیز به سبک پاریسی است. با پای پیاده در این منطقه گردش کنید تا بناهای تاریخی ، خیابان های متفاوت و جاذبه های آن را به خوبی ببینید.

پارک Jean-Drapeau

در این پارک یک جزیره مصنوعی است که امروز تبدیل به موزه ای برای مسایل زیست محیطی شده است. ساختمان این موزه به شکل یک کره طراحی شده و بزرگ ترین بنای اینچنینی در دنیاست. در اینجا جاذبه های گردشگری دیگری مثل شهربازی هم وجود دارد که می توانید در آن تفریح کنید.

باغ گیاهشناسی (Botonical Garden)

در قسمتی از این باغ رویایی محو تماشای باغ های چینی و ژاپنی، خانه های شیشه ای فوق العاده و نمایش ارکیده ها و بونسای ها می شوید. در میان طبیعت سرسبز این باغ حوضچه هایی هست که پرندگانی متنوع در کنار آن ها زندگی می نمایند. در سمت دیگری از باغ مجسمه های زیبایی از گل می بینید که برای درست شدن آن ها به زیبایی از آرایش گل ها استفاده شده است.

خیابان شربروک (Sherbrooke)

اسم این خیابان از جان شربروک فرماندار کانادا در سال های 1816 تا 1818 گرفته شده است. این خیابان زیباترین خیابان شهر است و در آن موزه ها و موسسه های زیادی قرار گرفته است. در این خیابان موزه مک کورد مجموعه هایی برجسته از تاریخ اجتماعی کانادا به خصوص مردم بومی دارد.

کلیسای نوتردام (Notre-Dame Basilica)

این کلیسا در سال 1956 تاسیس شد و در مونترال قدیم قرار گرفته است. کلیسای نوتردام به شیوه معماری نئو گوتیک ساخته شده و طراحی داخلی باشکوه و پیچیده اش گردشگران را به بازدید از آن می کشاند.

منبع: planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3158

به "جاذبه های دیدنی مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید