تمرین تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در کوه و پارک

به گزارش طفره، سرپرست تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: مسائل تیم ما بیش از اندازه است و طی دو روز گذشته مجبور شدیم در کوه و پارک تمرین کنیم.

تمرین تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در کوه و پارک

سیما جلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص مسائل تیم فوتبال بانوان همکمک آذربایجان غربی گفت: شهر ارومیه زمین چمن دارد، اما نمی دانم چرا کم لطفی می کنند و با ما هماهنگی و همکاری نمی کنند. خانه جوان متعلق به استانداری است و تیم هم به استانداری تعلق دارد، ولی به تیم استانداری زمین نمی دهند! اداره کل ورزش و جوانان زمین چمن را در اختیار ما نمی گذارد و اگر هم مثلاً برای یک ساعت و نیم زمین را در اختیار ما بگذارد، وقتی این مدت مثلا یک و 40 دقیقه شود، چند نفر می آیند و مرتب می گویند زود باشید، زمین را تخلیه کنید در حالیکه سانس بعدی ما خالی است و اصلاً زمین مورد استفاده قرار نمی گیرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه بهانه های مختلفی می گیرند. برای مثال می گویند هوا ابری است شاید باران ببارد، به شما زمین نمی دهیم! امروز تعطیل است به شما زمین نمی دهیم! چرا کلمه رایگان را در نامه شما نیاورده اند، به شما زمین نمی دهیم! خیلی اذیت مان می کنند. مسائل همکمک آذربایجان غربی یکی دو تا نیست، بلکه بیش از اندازه است.

جلیل زاده ادامه داد: تیم ما مسائل مالی دارد و از سال 96 دریافتی نداشته ایم. بازیکنان تیم هنوز مطالبات سال 96 را به صورت کامل دریافت نکرده اند، سال 97 که جای خود دار. در سال 98 هم که قرارداد بسته ایم، هیچ پیش پرداختی نداشته ایم. با استاندار ملاقات کردیم و به ما قول هایی دادند و گفتند هم استانداری و هم شهرداری به تیم کمک می کند که البته هنوز هیچ کمکی دریافت نکرده ایم و امسال فقط هتل مروارید به ما کمک کرده است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان همکمک آذربایجان غربی درباره تمرین دو روز گذشته بازیکنان این تیم در کوه و پارک گفت: صبح دو روز گذشته بازیکنانم در کوه تمرینات سبک بدنسازی انجام دادند و بعدازظهر مجبور شدیم در یکی از پارک های شهر تمرین کنیم. حالا روز جمعه هم با این شرایط باید با تیم هیئت البرز مسابقه بدهیم. ما با این شرایط تمرین می کنیم و آنها می گویند چرا تیم پیشرفت نمی کند.

وی با اشاره به اینکه از تیم همکمک آذربایجان غربی برای بازی در دیدار هفته نخست در زمین چمن اجاره گرفته گرفته شده است، اعلام نمود: در بازی هفته اول که میزبان بودیم، زمین خودمان را اجاره کردیم و حالا نمی دانیم در بازی برابر هیئت البرز باید اجاره بدهیم یا زمین را رایگان در اختیارمان می گذارند. این در حالی است که تیم ما دولتی است و باید سازمان های دولتی از ما حمایت کنند. خلاصه بعد از یکی دو هفته با مسائل زیادی توانستیم زمین را برای تمرین فراهم کنیم.

جلیل زاده در پایان یادآور شد: برای دادن زمین ما را اذیت نکنند. از آنها چیزی نمی خواهیم. ما از زمین های کارگران و تختی استفاده می کنیم که اگر این زمین ها را نمی دادند، فکر می کنم مجبور بودیم هر روز در پارک یا کوه تمرین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5349

به "تمرین تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در کوه و پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در کوه و پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید