تقسیم غنایم در دربی میلان، دلا مدونینا این بار برنده نداشت

به گزارش طفره، خبرنگاران : جدال همشهریان میلانی در بیست وششمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تقسیم غنایم میان دو تیم به انتها رسید.

تقسیم غنایم در دربی میلان، دلا مدونینا این بار برنده نداشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی از شب دوم هفته بیست وششم سری A، تیم های میلان و اینتر در استادیوم جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم انتها پیدا کرد. در این بازی که نراتزوری میزبان آن محسوب می شد، گل نخست را میلان توسط استفان الشعراوی در دقیقه 21 با یک ضربه بیرون پای زیبا از روی پاسی عمقی که کوین پرینس بواتنگ برای او ارسال کرد به ثمر رساند.

میلان نیمه اول را پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم هم توانست 22 دقیقه فزونی خود را حفظ کند تا اینکه اسکیل اسکلتو از روی ارسال عرضی یوجی ناگاتومو با ضربه سر توپ را به کنج دروازه کریستین آبیاتی فرستاد و نتیجه را مساوی کرد. دیدار رفت دو تیم با فزونی یک بر صفر تیم اینتر به اتمام رسیده بود.

با این تساوی در صندلی میلان و اینتر در جدول رده بندی سری A تغییری به وجود نیامد اما هرکدام یک امتیاز دیگر به امتیازات خود اضافه کردند و به ترتیب 45 و 44 امتیازی شدند.

در آخرین دیدارهای این هفته، امشب دو بازی دیگر برگزار می گردد که طی آنها اودینزه میزبان ناپولی رده دومی است و لاتزیو در خانه به مصاف پسکارا می رود. لاتزیو در صورت پیروزی در این بازی جای میلان را در رده سوم جدول خواهد گرفت.

در جدول رده بندی سری A هم اکنون تیم های یوونتوس، ناپولی و میلان به ترتیب با 58، 51 و 45 امتیاز اول تا سوم هستند و تیم های اینتر و لاتزیو هر دو با 44 امتیاز رده های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3636

به "تقسیم غنایم در دربی میلان، دلا مدونینا این بار برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقسیم غنایم در دربی میلان، دلا مدونینا این بار برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید