تاریخ عرضه GTA 5 برای PS5 و Xbox Series تعیین شد

به گزارش طفره، سال پیش شرکت راک استار گیمز گفت که میخواهد نسخه بازسازی شده و نسل بعدی بازی های GTA 5 و GTA آنلاین را برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس منتشر کند. اگرچه پس از این اتفاق بسیاری از هواداران راک استار که در انتظار GTA 6 بوده اند، ناامید شده و اعتراض کردند اما راک استار به خوبی می دانست که عرضه نسخه نسل بعدی این بازی دوباره می تواند بسیاری را برای خرید GTA V وسوسه کند. آن ها اکنون تاریخ عرضه نسخه نسل بعدی GTA V را اعلام نموده اند.

تاریخ عرضه GTA 5 برای PS5 و Xbox Series تعیین شد

طبق اعلام رسمی شرکت راک استار، نسخه نسل بعدی GTA 5 و GTA آنلاین در تاریخ 20 آبان 1400 (11 نوامبر 2021) برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس عرضه خواهند شد.

نسخه جداگانه ای از بازی GTA آنلاین برای دارندگان هر دو پلتفرم نسل بعدی سونی و مایکروسافت در دسترس خواهد بود. با این وجود، نسخه پلی استیشن 5 GTA آنلاین در سه ماه اول عرضه بازی برای دارندگان این کنسول رایگان خواهد بود. بعلاوه دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس در حال حاضر می توانند در بازی GTA 5 روی کنسول پلی استیشن 4 هر ماه 1 میلیون دلار پول درون بازی دریافت نمایند. این قضیه به صورت ماهیانه و تا عرضه نسخه نسل بعدی ادامه خواهد داشت.

نماینده ای از شرکت راک استار در رابطه با این خبر به سایت گیم اسپات اعلام نموده است: نسخه نسل بعدی بازی GTA V دارای گستره ای از بهبودهای فنی، ارتقاهای گرافیکی و بهبود عملکرد و شرایط اجرایی بازی خواهد بود تا بتواند از پتانسیل کامل جدیدترین سخت افزارها استفاده کند و باعث گردد تا بازی نسبت به قبل زیباتر و واکنش پذیرتر گردد.

نکته جالب دیگری که می تواند برای هواداران راک استار و بازی های این شرکت هیجان انگیز باشد، این است که این شرکت بیان نموده که سورپرایز های بیشتر و سرگرم نماینده تری تدارک دیده که در آینده و در سالروز 20 سالگی بازی GTA 3 از آن ها رونمایی خواهد نمود. اگرچه بخشی از این سورپرایزها متعلق به GTA آنلاین خواهد بود اما دقیقا تعیین نیست که تمام این سورپرایزها به چه چیزی مرتبط باشند و برای دانستن آن ها باید تا 30 مهر 1400 (22 اکتبر) منتظر بمانیم.

علاوه بر این، به روزرسانی فصل تابستان بازی GTA آنلاین مزایای ویژه ای خواهد داشت که باعث می گردد بازیکنان بتوانند از فزونی های نسخه نسل بعدی این اثر در کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس بهره بیشتری ببرند.

بازی محبوب و پرطرفدار GTA 5 به همراه بخش آنلاینش یعنی GTA آنلاین هم اکنون در پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر (به وسیله استیم) در دسترس است. با عرضه نسخه نسل بعدی، این سومین نسلی از کنسول ها خواهد بود که بازی GTA V برای آن عرضه شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14943

به "تاریخ عرضه GTA 5 برای PS5 و Xbox Series تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه GTA 5 برای PS5 و Xbox Series تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید