بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت نمایند

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران-مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت از بیمه شدگان این سازمان خواست با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی سازمان بیمه سلامت یا برنامه بیمه سلامت من، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح نمایند.

بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،بهمن برزگرگفت: شماره تلفن همراه بعضی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در سامانه نسخه الکترونیک برای ارسال پیامک خدمات، نیازمند اصلاح است و در حال حاضر به این علت که شماره تلفن همراه بعضی از بیمه شدگان ثبت نشده یا به نام سرپرست خانوار ثبت شده است، توضیح خدماتی که دریافت می نمایند برای سرپرست خانوار پیامک می گردد..

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت اضافه کرد: به همین علت از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می خواهیم که با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir یا برنامه بیمه سلامت من که از کافه بازار و مایکت و سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت قابل دانلود و نصب است، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح نمایند.

بهمن برزگر تاکید نمود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت بعلاوه به وسیله سامانه شهروندی یا برنامه بیمه سلامت من می توانند به خدماتی مانند تمدید اعتبار، بازیابی کد رهگیری، مشاهده شرایط پوشش بیمه ای، مشاهده اطلاعات خانوار، مشاهده تاریخچه خدمات، جست وجوی مراکز طرف قرار داد، مشاهده و چاپ صفحه اول دفترچه و نظرسنجی خدمات ارائه شده دسترسی داشته باشند.

مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت گفت: به زودی امکان ثبت نام برای بیمه سلامت به وسیله سامانه شهروندی و اپلیکیشن نیز فراهم خواهد شد.

بهمن برزگر توضیح داد: اگر افراد شماره تلفن همراه به نام خود ندارند، می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت خدمات غیر حضوری، شماره تلفن همراهی که به نام خودشان نیست و می خواهند پیامک خدمات برای آن شماره ارسال گردد را اعلام و ثبت نمایند.

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان اضافه کرد: با اصلاح و اعلام شماره تلفن همراه، کد رهگیری خدمات دریافتی، علاوه بر این که به پزشک در سامانه نشان داده می گردد، برای تلفن همراه بیمار نیز پیامک می گردد و می تواند با همان کد رهگیری به داروخانه یا مراکز پاراکلینیک برای دریافت خدمات تجویز شده یا دارو، مراجعه کند.

بهمن برزگر اعلام نمود: بعلاوه بیمه شدگان هنگام مراجعه به مطب نیز می توانند شماره تلفن همراه که به نام خودشان باشد و با شماره ملی تطابق دارد، ارائه نمایند تا در سامانه ثبت و کد رهگیری و توضیح خدمات برای خودشان ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18958

به "بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تلفن همراه ثبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید