بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند

به گزارش طفره، معاون گردشگری کیش از اجرای طرح ویژه سفر رایگان بچه ها زیر هفت سال همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی در این جزیره خبر داد.

بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند

محمد محب خدایی معاون گردشگری کیش با بیان این که کیش امسال متفاوت ترین جشنواره تابستانی را تجربه می کند، گفت:

ما دنبال ارائه الگو و تبیین واژه تحول در گردشگری کشور هستیم، برای همین در جشنواره امسال تاکید ویژه ای روی بچه ها شده است.

وی افزود که جشنواره تابستانی کیش از اول خردادماه آغاز می شود که همزمان با آن، طرح جزیره آب نبات چوبی با موضوع بچه ها زیر هفت سال، اجرا خواهد شد. تاکید اصلی این جشن بر گردشگری سلامت است که متناسب با آن برای طیف ها و گروه های سنی مختلف، برنامه ویژه ای در نظر گرفته شده است.

او همچنین درباره طرح سفر رایگان بچه ها زیر هفت سال به جزیره کیش، توضیح داد:

در جشنواره تابستانی امسال سعی شده هزینه سفر خانوار ایرانی به کیش کاهش یابد. طبق هماهنگی با هتل ها و شرکت هواپیمایی که زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت می کند، تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده تا زمینه سفری ارزان و بانشاط برای ایرانی ها فراهم شود. همزمان با این اقدام، بچه ها زیر هفت سال نیز از بلیت هواپیما و اقامت رایگان بهره مند خواهند شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد که سهمیه ویژه ای برای سازمان های دولتی در نظر گرفته شده تا کارمندان آنها نیز از امتیاز سفرهای اقساطی و تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

خدایی سپس از اجرای طرح رالی باس همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی خبر داد و افزود که این برنامه در کنار رالی خانوادگی که چهارمین سال خود را سپری می کند، برگزار خواهد شد. رالی باس، یک سفر تلفیقی است که با مشارکت استان هایی که امکان برقراری پرواز از کیش را دارند، اجرا می شود و تعاملات لازم نیز با آن ها اجرا شده است.

وی گفت که در اجرای این رالی از اتوبوس های VIP استفاده می شود تا امنیت و رفاه مسافران تامین شود. طول این سفر پنج تا شش روز خواهد بود که دو روز آن به گشت در جزیره کیش اختصاص دارد و باقی روزها در فاصله شهر مبداء تا جزیره سپری خواهد شد. مسافران جهت رفت را زمینی و برگشت را هوایی طی می کنند.

خدایی اضافه کرد که ثبت نام در رالی باس که موضوع آن ایرانگردی است، از 20 روز دیگر آغاز می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد که تلاش می کنیم فضایی در این جزیره ایجاد شود که کیش، جایگزین مقاصد دیگری چون ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس شود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17694

به "بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها زیر 7 سال، رایگان به کیش سفر می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید