باید امکان حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری تا سحر فراهم شود

به گزارش طفره، ایسنا/ براساس سخنان یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، باید امکان حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری تا سحر فراهم شود.

باید امکان حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری تا سحر فراهم شود

علی اصغر عنابستانی با اشاره به مصادف بودن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان اعلام نمود: هیچ منافاتی بین ماه مبارک رمضان و زندگی عادی مردم و سفر و تفریح همراه با خانواده وجود ندارد. مسئولان بویژه دوستان در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مسئولین سنگینی بر عهده دارند که در ایام تعطیلات نوروز و ماه رمضان شرایطی را فراهم کنند تا در حین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان مردم بعد از افطار بتوانند در اماکن تفریحی حضور پیدا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا اماکن گردشگری بعد از افطار باز باشد و باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند بعد از افطار در اماکن تفریحی حضور پیدا کرده و غذا بخورند و تفریح کنند. ضمن اینکه سایر اماکن تفریحی که با حفظ ساختار ماه مبارک رمضان می توانند در طول روز فعالیت کنند، هیچ اشکالی ندارد که باز باشند مانند موزه ها یا تله کابین.

کننده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی شرح داد: مردم ما دین دار و خوب هستند و اگر ما مدیریت درستی داشته باشیم، مردم از ما جلوتر هستند. باید مدیریت صحیحی اعمال شود تا امکان استفاده از اماکن تفریحی بعد از ساعات افطار برای مردم بویژه در شهرهای مسافرتی فراهم شود.

منبع: همگردی
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 24699

به "باید امکان حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری تا سحر فراهم شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید امکان حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری تا سحر فراهم شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید