بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، محمد مجتبی حسینی عصر آدینه بعداز پیروزی پیکان برابر تراکتور در نشست خبری بعداز بازی گفت: بازی سختی بود ولی با اینکه گل اول را زود هنگام دریافت کردیم ولی روحیه خود را حفظ نموده و تلاشمان را دوچندان کردیم.

بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند

وی با تاکید بر اینکه بعد از دریافت گل روحیه خود را از دست ندادیم، اضافه کرد: بعداز گل تراکتور فشار خوبی روی دروازه آنها آوردیم و توانستیم دوگل بزنیم و البته چند گل هم نزدیم.

حسینی با بیان اینکه بازی در تبریز مقابل تراکتور کار بسیار سختی است، ادامه داد: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه تیمش جوان است، گفت: می دانستیم تراکتور در فاز حمله تیم خوبی است، اگر شل می گرفتیم ضربه می خوردیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: زمین مسابقه نیز کیفیت بسیار عالی داشت که از مسئولان تراکتور قدردانی می کنم. بازیکنان ما شایستگی شان را نشان دادند و سه امتیاز را در این بازی سخت گرفتند.

حسینی سپس در مورد گل هایی که بازیکنان تیمش زد گفت: روی یک شوت استثنایی گل اول را زدیم و گل دوم را هم روی کار ترکیبی زدیم. بازیکنان ما کوشش کردند تا این نتیجه را حفظ نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17100

به "بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید