مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرعه کشی نشد، امکان لغو مسابقات بعید است

به گزارش طفره، مراسم قرعه کشی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا - شیراز هنوز انجام نشده و تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات هم هنوز مشخص نیست.

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرعه کشی نشد، امکان لغو مسابقات بعید است

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار است مهرماه به میزبانی ایران برگزار گردد. البته این مسابقات قرار بود در تابستان انجام گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اکنون قرار است از 14 تا 24 مهرماه به میزبانی شهر شیراز انجام گردد. با وجودی که تنها 4 ماه تا برگزاری این مسابقات زمان مانده اما هنوز قرعه کشی انجام نشده و تعداد تیم های شرکت کننده هم معین نیست. اردوهای این تیم نیز به دلیل شیوع کرونا از اوایل اسفند لغو شده و هنوز معین نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در مورد زمان قرعه کشی و تعداد تیم های شرکت کننده به خبرنگاران اظهار کرد: با فدراسیون آسیایی مکاتبه کردیم اما هنوز چیزی به ما اعلام نکرده اند. قرعه کشی هم باید در کشور میزبان انجام گردد اما هنوز که انجام نشده است. تعدادی از فدراسیون ها نامه نوشتند اما هنوز حضور خود را قطعی نکرده اند.

وی در مورد از سر گیری تمرینات تیم ملی جوانان گفت: برنامه ریزی ما برای آغاز اردوهای تیم ملی از 21 خرداد بود که ظاهرا شرایط تهران به دلیل کرونا قرمز شده و باید یک هفته دست نگه داریم. ملی پوشان هم که تمرینات خود را به صورت آنلاین از ما می گیرند و ما هم عملکردشان را رصد می کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در مورد احتمال لغو مسابقات به دلیل اوج گیری ویروس کرونا در پاییز گفت: پیش بینی کردند که در با آغاز فصل پاییز کرونا دوباره اوج خواهد گرفت اما فکر نمی کنم این مسابقات لغو گردد. گروه سنی جوانان این مسابقات را از دست می دهند و با توجه به شرایط باید این مسابقات برگزار گردد. بعید می دانم این مسابقات برگزار نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9438

به "مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرعه کشی نشد، امکان لغو مسابقات بعید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرعه کشی نشد، امکان لغو مسابقات بعید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید