رحیمی: قرارداد خطیبی با تراکتور یک و نیم ساله است، طلب مظاهری زیر 500 میلیون تومان است و مسئله ای نداریم

به گزارش طفره، معاون ورزشی باشگاه تراکتور مدت زمان قرارداد رسول خطیبی با این تیم را یک و نیم ساله گفت.

رحیمی: قرارداد خطیبی با تراکتور یک و نیم ساله است، طلب مظاهری زیر 500 میلیون تومان است و مسئله ای نداریم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تراکتور گفت: واقعاً دست مان بسته بود و فدراسیون به هیچ وجه حضور مربی خارجی را قبول نمی کرد. مربیان داخلی هم قرارداد داشتند و در نهایت ما خطیبی را به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب کردیم. قرارداد یک و نیم ساله ای را هم با خطیبی خواهیم داشت. او جزو افتخارات فوتبال تبریز است و با انگیزه زیادی هم به تراکتور می آید. از باشگاه آلومینیوم هم بابت این همکاری تشکر می کنم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم توضیح داد: این موضوع به خاطر پرونده رشید مظاهری است اما مشکل خاصی نیست و مبلغ حکم زیر 500 میلیون تومان است که اگر پرداخت شود پنجره نقل و انتقالاتی ما باز خواهد شد. مطمئنم هیچ مسئله ای بابت پنجره نقل و انتقالاتی نخواهیم داشت.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در خصوص جذب بازیکنان جدید نیز توضیح داد: منتظریم سرمربی جدید به تیم بیاید و لیست خودش را ارائه دهد. مطمئناً تیم مان هم برای نیم فصل دوم و هم برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت خواهد شد تا نماینده خوبی برای ایران و تبریز باشد.

رحیمی در خصوص آخرین شرایط جذب بازیکنان جدید و اینکه گفته می شود چند بازیکن قرارداد خود با تراکتور را فسخ خواهند کرد، گفت: اصلاً به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و هیچ بازیکنی نمی تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند. ان شاءالله تمام کارها هم با آمدن سرمربی جدید پیش خواهد رفت و اگر بازیکنی در لیست خطیبی باشد جذب خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13170

به "رحیمی: قرارداد خطیبی با تراکتور یک و نیم ساله است، طلب مظاهری زیر 500 میلیون تومان است و مسئله ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: قرارداد خطیبی با تراکتور یک و نیم ساله است، طلب مظاهری زیر 500 میلیون تومان است و مسئله ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید