بازسازی ویلا: بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد

به گزارش طفره، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان از شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی زلزله در بندرعباس اطلاع داد.

بازسازی ویلا: بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی دوستی صبح امروز (29 آبان ماه) در مورد بازدید از منطقه ها زلزله زده بخش فین بندرعباس، اضافه نمود: با حضور در شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه و گیشان غربی، به صورت میدانی نحوه اسکان و ارائه خدمات به زلزله زدگان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به منظور تسریع در آواربرداری و بازسازی منطقه ها زلزله زده، این منطقه ها به پنج پهنه تقسیم شده است، عنوان نمود: مدیریت و ساختار اجرایی مجزایی برای هر یک از این پهنه ها پیش بینی شده است.

وی بیان نمود: در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین اندازه تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری ، عملیات خاکبرداری و حرف پی واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی شروع می گردد.

دوستی ابراز امیدواری کرد: آوار برداری در سایر منطقه ها نیز به سرعت انتها یابد که بتوان عملیات اجرایی احداث واحدهای آسیب دیده را در چهار منطقه دیگر نیز شروع کرد.

استاندار هرمزگان اعلام کرد: با توجه به سرعت آوار برداری، پیش بینی ما این است که تا انتها هفته آینده، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در بخش زیادی از این منطقه ها شروع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17160

به "بازسازی ویلا: بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی منطقه ها زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید