اپل گوشی جدید می زند

به گزارش طفره، خبرنگاران : شرکت اپل هم قصد دارد به جمع سازندگان گوشی های تاشو ملحق شود.گوشی تاشوی اپل ساختاری شبیه گلکسی فیلپ دارد اما صفحه نمایش بزرگ تری دارد.

اپل گوشی جدید می زند

رسانه ها مختلف فناوری خبر از محصول تازه اپل در بازار تلفن همراه می دهند که قرار است تاشو باشد. تا به امروز سامسونگ، هواوی، مایکروسافت و موتورولا وارد این حوزه شده اند و ورود اپل به این بخش از بازار می تواند بازار تلفن همراه را به سمت تازه ای ببرد.

گوشی تاشوی اپل ساختاری شبیه گلکسی فیلپ دارد اما تفاوت آنجاست که صفحه نمایش بزرگ تر است و از طرفی ساختار درونی آن دو تکه و شبیه ساختار درونی گوشی سرفیس دئو مایکروسافت است.

گوشی در هنگامی که تا شده یک صفحه خارجی کوچک هم دارد که مکانیزم فیس آی دی در آن قرار گرفته به همین دلیل در زمان باز شدن گوشی، صفحه داخلی بدون حفره، بریدگی و یکپارچه است.

برای محافظت، لبه های خارجی این محصول مانند آیفون یازده از فلز ساخته شده است. بر اساس گزارش ها احتمالا این گوشی تاشو قیمت بالاتری نسبت به آیفون های معمولی داشته باشد.

چرا اپل دیر وارد تولید گوشی تا شو شد

بعد از بازگشت استیو جابز به اپل در سال 1997، این شرکت در بیشتر اوقات برای تکنولوژی های نوین رویکرد محافظه کارانه ای اتخاذ کرده است.

این موضوع هم تا حد زیادی به نحوه تعبیه تکنولوژی های نوین در محصولات این شرکت برمی شود. اپل برخلاف دیگر شرکت های رقیب، چندان نگران شاخص سازی از لحاظ ویژگی های سخت افزاری نیست، زیرا نرم افزار اختصاصی آن می تواند بخش مهمی از این موضوع را به دوش بکشد.

اپل گاهی اوقات فناوری های نوینی خلق می کند و برای اولین بار از تکنولوژی موردنظر استفاده می کند، ولی در بیشتر موارد، اپل ترجیح می دهد از تکنولوژی های دیگران استفاده کند و در زمان مناسب وارد عمل می شود.

برای همین ابتدا صبر می کند تا شرکت های رقیب مسائل تکنولوژی های نوین را حل کنند و سپس در زمانی که می داند می تواند به نحو احسن از این فناوری ها در محصولات خود استفاده کند، به بهره گیری از آن ها روی می آورد. به همین خاطر همواره هواداران شرکت های رقیب می گویند که اپل عمدتا یک سارق حرفه ای است و در این صنعت نوآوری چندانی به ارمغان نمی آورد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10346

به "اپل گوشی جدید می زند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل گوشی جدید می زند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل گوشی جدید می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید