آموزش خرید گیفت کارت اپل

به گزارش طفره، اپل از جمله شرکت های محبوب سازنده تلفن همراه و سخت افزارهای رایانه ای در بین مردم سراسر جهان است که به ارائه محصولاتی با کیفیت و دوام بالا معروفیت دارد. با این حال مسئله ای که وجود دارد این است که کاربران محصولات گوناگون این شرکت برای نصب برنامه های مورد احتیاج خود باید به سراغ اپ استور بروند یا اینکه از خدمات آیتونز استفاده نمایند؛ اما بیشتر این برنامه ها رایگان نیستند و امکان استفاده از آن ها برای کاربران ایرانی هم وجود ندارد. اینجا است که اهمیت خرید گیفت کارت آیتونز از منبعی مطمئن و فعال سازی صحیح آن تعیین می گردد.

آموزش خرید گیفت کارت اپل

آشنایی با گیفت کارت اپل

پیش از خرید گیفت کارت آیفون https://sibche.com/pages/shop بهتر است با ماهیت کلی آن آشنا شوید. گیفت کارت یا همان کارت هدیه در اصل نوعی کارت از پیش پرداخت شده با مبلغی تعیین است که به دو شکل فیزیکی و مجازی عرضه می گردد. اپل به منظور بهره مندی مشتریان این شرکت از برنامه های اپ استور و سایر خدمات و سرویس های خود اقدام به عرضه گیفت کارت 5 دلاری اپل و مبالغ بالاتر نموده است تا کاربران این شرکت بتوانند با در نظر گرفتن احتیاج خود مناسب ترین اعتبار را خریداری نمایند.

خرید گیفت کارت اپل آیتونز چه کاربردی دارد؟

همان طور که اشاره کردیم برای اینکه کاربران بتوانند از بخشی از خدمات و برنامه های شرکت اپل استفاده نمایند باید مبالغ تعیینی را بپردازند که این کار برای کاربران ایرانی به علت تحریم های وضع شده عملاً امکان پذیر نیست یا اینکه با مسائل خاصی همراه است؛ در چنین شرایطی با خرید گیفت کارت اپل ایدی کاربران می توانند:

  • اکانت عادی خود را به پرمیوم ارتقا دهند و به خدمات و سرویس های کامل تری دست پیدا نمایند.
  • در پلتفرم های فیلم، سریال و موسیقی مثل نتفلیکس و اپل تی وی به راحتی محتوای دلخواه خود را بدون محدودیت دیدن نمایند.
  • با خرید درون برنامه بازی ها و اپلیکیشن ها گوناگون به تمامی امکاناتی که به وسیله آن ها ارائه می گردد، دسترسی پیدا نمایند.
  • به فضای ابری نامحدود برای ذخیره سازی محتواهای دلخواه خود دست پیدا نمایند.

روش خرید گیفت کارت اپ استور

حال مهم ترین سوالی که مطرح می گردد این است که چطور گیفت کارت اپل بخریم؟ در حال حاضر با توجه با کاربرد بالای این محصول خرید گیفت کارت اپل از وب سایت ها، نمایندگی های رسمی، فروشگاه های فیزیکی و منابع مختلف دیگر امکان پذیر است. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که منابع نامعتبر و وب سایت هایی که گیفت کارت اپل مقرون به صرفه را تبلیغ می نمایند می توانند انواع تقلبی این محصول را در اختیار شما قرار دهند که نتیجه آن هک شدن سیستم و قطع دسترسی به اکانت های مختلفی است که دارید؛ بنابراین همیشه باید به سراغ منابع معتبر و خرید گیفت کارت اپل سیبچه بروید.

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت اپل

در صورت خرید گیفت کارت اپل از منابع نامعتبر امکان مسدود شدن اکانت های شما و قطع دسترسی به حساب هایتان وجود دارد.

  • برخی از گیفت کارت ها تاریخ اعتبار دارند و در صورتی که تا تاریخ تعیین شده از آن ها استفاده نکنید باطل می شوند؛ بنابراین حتماً به این موضوع توجه و از خرید کارت های تاریخ گذشته اجتناب کنید.
  • تمامی گیفت کارت ها یک منطقه خاص دارند که این منطقه باید با منطقه اکانت شما مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق منطقه گیفت کارت و اکانت، اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل نمی گردد و عملاً امکان استفاده از آن وجود ندارد.
  • با توجه به هزینه نسبتاً بالای خرید گیفت کارت اپ استور توصیه می گردد که پیش از هرچیز به احتیاج خود توجه کنید و بعداً مطابق با آن به سراغ خرید محصولی با اعتبار کافی بروید.
  • گاهی اوقات با تهیه اکانت پرمیوم برخی از سرویس ها، تمدید اتوماتیک اشتراک آن برای شما فعال می گردد و در صورتی که به این مسئله توجه نکنید اعتبار حساب شما بعد از مدت زمان تعیینی به اتمام خواهد رسید.

خرید گیفت کارت سیبچه؛ راهکاری ساده و مطمئن

کاربران با نصب سیبچه رایگان برای اپل می توانند به برنامه های مختلفی دسترسی پیدا نمایند که آن ها را از مراجعه به اپ استور و سایر سرویس های مشابه بی احتیاج می نماید. شما می توانید با خرید اشتراک سیبچه یک ماهه به صورت آزمایشی امکانات آن را از نزدیک مورد آنالیز قرار دهید و در صورت تمایل به سراغ خرید اشتراک 6 ماهه سیبچه بروید. قیمت خرید اشتراک سیبچه برای رفاه حال کاربران در مبالغ مختلف ارائه شده است تا بتوانند با توجه به کاربرد مورد نظر خود از امکانات بی شمار این پلتفرم استفاده نمایند.

آموزش نصب سیبچه در اپل

شما برای استفاده از خدمات و امکانات مختلف سیبچه و فعال سازی گیفت کارت خریداری شده از آن باید به سراغ نصب نرم افزار فروشگاهی این مجموعه بروید. برای این منظور در گام اول باید در مرورگر خود عبارت ((سیبچه)) را تایپ و از بین نتایج نمایش داده شده بر روی ((دانلود سیبچه)) کلیک کنید. با این کار روند نصب نرم افزار به سادگی بر روی تلفن همراه شما شروع می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 27057

به "آموزش خرید گیفت کارت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش خرید گیفت کارت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید