اهدای نشان مخصوص عمانی ها به دبیر جشنواره تئاتر فجر

به گزارش طفره، خبرنگاران: سفیر کشور عمان در پنجمین روز از جشنواره تئاتر فجر و پیش از شروع نمایش بازار در تالار هنر، نشان مخصوص این گروه نمایشی را به اردشیر صالح پور اهدا کرد.

اهدای نشان مخصوص عمانی ها به دبیر جشنواره تئاتر فجر

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سعود بن احمد البروانی، سفیر کشور عمان به همراه اردشیر صالح پور، عصر یک شنبه پنجم بهمن به تماشای نمایش بازار نوشته محمد الحینای و کار ادریس النبهانی نشستند. همچنین مسعود رایگان و محمود عزیزی از جمله هنرمندانی بودند که اجرای این نمایش از کشور عمان حضور داشتند.

پیش از آغاز نمایش بازار، سفیر کشور عمان، نشان مخصوص گروه نمایشی را به اردشیر صالح پور، دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و شهرام کرمی، مدیر تالار هنر اهدا کرد.

نمایش بازار، داستان اهالی یک روستا را روایت می کرد که اختلافی طولانی مدت بر سر یک چاه داشتند؛ این اختلاف مانع رسیدن دو عاشق به یکدیگر می شد که هر کدام متعلق به یکی از دو طرف درگیری بودند. در نهایت جنگی میان این دو گروه در می گرفت که نتایجی فاجعه بار در پی داشت. این نمایش کوشش داشت تا با اتکا به داستان محلی خود، حال و روز ارزش های از یاد رفته انسانی را به نمایش بگذارد.

محمد الزدجالی، احمد الکلبانی، مالک السیابی، احمد الرواحی، محمد النیادی، غالیه السیابیه، وفا الراشد، طاهر الحراصی، خالد الضویانی، یوسف البلوشی، جمال السیفی و ثابت الصلتی بازیگران این نمایش بودند.

نمایش بازار یکشنبه پنجم بهمن، ساعت 18:30 در تالار هنر روی صحنه رفت.

سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح پور تا 12 بهمن برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3400

به "اهدای نشان مخصوص عمانی ها به دبیر جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای نشان مخصوص عمانی ها به دبیر جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید