از نسل جدید آیپد پرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد

به گزارش طفره، چندین ماه است که اطلاعات مختلفی در رابطه با رونمایی از نسخه جدید آیپد پرو به گوش می رسد. این اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل میخواهد تا سرانجام سال 2020 نسخه جدیدی از آیپد پروی خود را عرضه کند.

از نسل جدید آیپد پرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد

با وجود منتشر شدن این گزارش ها، در هیچ یک اشاره ای به زمان دقیق رونمایی از آیپد پرو جدید نشده است. در گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، آمده است که اپل میخواهد از آیپد های پروی جدید خودش که دارای چیپست قدرتمند A14X Bionic هستند، در ماه سپتامبر (شهریور ماه) رونمایی کند. اگر اطلاعات منتشر شده در این گزارش درست باشد به احتمال بالا در مراسم رونمایی از آیفون 12 جدید باید شاهد رونمایی از این تبلت هم باشیم.

اگر گزارش منتشر شده توسط MyDrivers درست باشد، آیپد پرو جدید اپل در فاصله زمانی بین ماه های سپتامبر و اکتبر (اواخر شهریور تا اوایل آبان) به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به این زمان عرضه، به احتمال بالا، اپل در مراسم رونمایی از آیفون 12 که در ماه آینده برگزار می گردد، اشاره ای هم به این تبلت جدید خواهد داشت.

علاوه بر این گزارش، اطلاعاتی هم وجود دارند که نشان می دهند اپل تنها میخواهد در کنار رونمایی از آیفون 12 جدید، از آیپد ارزان قیمت خود یعنی آیپد 8 همراه با چیپست A12 Bionic رونمایی کند.

  • چرا خرید سری آیفون 11 در حال حاضر منطقی نیست؟

هیچ یک از این گزارش های منتشر شده تأیید ننموده اند که این آیا این تبلت جدید فقط به روزرسانی سخت افزاری از مدل 2020 است یا که با نسل جدیدی از آیپد پرو رو به رو هستیم. افشاگر جدید چینی یعنی MyDrivers در گزارش خود حالت دوم را محتمل تر می دانند. به طور حتم برای روشن شدن این موضوع و آگاهی از برنامه های آینده اپل راهی به جز صبر کردن تا مراسم رونمایی رسمی نداریم.

همچنین گزارش هایی هم وجود دارند که می گویند اپل در نسل جدید آیپد پرو علاوه بر قرار دادن قابلیت 5G و پشتیبانی از شبکه های mmWave، از نمایشگر های mini-LED هم استفاده نموده است.

  • مهم ترین ویژگی های iOS 14 که آیفون شما را دگرگون خواهند کرد

قبل از آنکه با شنیدن این ویژگی های جدید بیش از اندازه هیجان زده شوید باید بگوییم که اطلاعات منتشر شده ای هم وجود دارند که نشان می دهند به علت پیچیدگی های ساخت آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر mini-LED در سال 2021 شاهد عرضه آیپد پرو با این نمایشگر خواهیم بود.

از طرفی یکی از تحلیل گران باسابقه در این حوزه یعنی Ming-Chi Kuo هم پیش بینی نموده است که اپل در سال آینده از نسل جدید آیپد پرو خود همراه با قابلیت 5G رونمایی خواهد نمود.

با توجه به این گزارش ها، احتمالات بسیار زیادی در رابطه با نسل جدید این تبلت وجود دارند که تنها گذر زمان و رونمایی رسمی اپل از نسل جدید آیپد پرو همه چیز را معین خواهد نمود.

  • ارزش شرکت اپل به رقم خیره کننده 2 تریلیون دلار رسید

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10293

به "از نسل جدید آیپد پرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نسل جدید آیپد پرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید