از قرارداد تا واقعیت؛ ملی پوشان می توانند در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی بگیرند؟

به گزارش طفره، با توجه به فاصله اندک بین بازگشت ملی پوشان آزاد و فرنگی از بوداپست، به نظر می رسد امکان کشتی دریافت آنها در مرحله پایانی لیگ برتر بسیار کم باشد.

از قرارداد تا واقعیت؛ ملی پوشان می توانند در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی بگیرند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز گذشته اعلام شد که مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ آزاد 10 آبان و لیگ فرنگی 14 آبان برگزار خواهد شد. با وجودی که پیش از این از اردبیل به عنوان میزبان جام باشگاه های کشتی فرنگی دنیا و همچنین مازندران (شهر ساری) که سه تیم از 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ آزاد از این استان هستند، به عنوان میزبانان احتمالی یاد می شد، اما به نظر می رسد رقابت ها در ایذه و گرگان به انجام رسد.

نکته قابل تامل فاصله کم بین بازگشت دو تیم از مسابقات دنیای و برگزاری مرحله پایانی لیگ است. تیم ملی کشتی آزاد که بامداد 26 مهر راهی بوداپست خواهد شد، روزهای 28، 29، 30 مهر رقابت های خود را در 10 وزن برگزار خواهد نمود. با توجه به اینکه بعید است تیم ملی با پرواز مستقیم به کشور بازگردد، به نظر می رسد چیزی در حدود یک هفته بین بازگشت ملی پوشان آزاد و برگزاری مرحله پایانی لیگ فاصله باشد. در مورد فرنگی کاران نیز چنین موضوعی صدق می نماید، آنها تا 3 آبان درگیر مسابقه خواهند بود.

در این شرایط باید دید در فاصله یک هفته از بازگشت تیم از بوداپست تیم های لیگ برتر آزاد می توانند از کشتی گیرانی که با آنها برای مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ قرارداد بسته اند، استفاده نمایند؟

و آیا این معقول است که ملی پوشان یک هفته بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات سنگین دنیای، در قالب لیگ نیز رودرروی حریفان داخلی و خارجی خود قرار بگیرند و چنین اتفاقی ضریب مصدومیت آنها را بالا نخواهد برد؟

به گزارش خبرنگاران، هیچ کدام از ملی پوشان دنیای بوداپست در دور رفت و برگشت لیگ برتر اجازه همراهی تیم های شان را پیدا نکردند و تنها به شرط حضور در مرحله پایانی مسابقات، با تیم ها قرارداد بستند.

تیم های آرش زین بابل، ستارگان ساری، بیمه رازی بابل و راه و شهرسازی گلستان قرار است به صورت ضربدری روز 10 آبان ماه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر آزاد را برابر هم برگزار نمایند.

در رشته فرنگی نیز سیناصنعت ایذه، شهرما شهرداری مشهد، بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم روز 14 آبان برگزار نماینده مرحله نیمه نهایی لیگ خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 648

به "از قرارداد تا واقعیت؛ ملی پوشان می توانند در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قرارداد تا واقعیت؛ ملی پوشان می توانند در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید