از ظرفیت شورای گفت وگو برای حل مسائل بهره ببرید

به گزارش طفره، رئیس اتاق ایلام گفت: قوانین مخل مالی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آنالیز و متناسب با آن کارهای لازم در مورد برطرف آنها انجام می گردد.

از ظرفیت شورای گفت وگو برای حل مسائل بهره ببرید

شعبان فروتن در همایش رابطین نمایندگان و کارفرمایان ایلام اضافه کرد: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان ایلام فعالانه به دنبال برطرف مسائل تشکل ها در حوزه قوانین، دستورالعمل ها و سایر بخش ها برای طرح، پیگیری و برطرف آنها است که انتظار می رود فعالان بخش خصوصی مسائل فراروی خود را همراه با پیشنهاد های لازم در اختیار این شورا قرار دهند تا پیگیری گردد.

او تأکید کرد: قوانین دست وپا گیر در حوزه های مختلف که باعث بروز مسائل برای کارآفرینان و فراوریگران می گردد باید شناسایی و حذف شوند.

رئیس اتاق ایلام گفت: تشکل های کارفرمایی، فراوریی و صنفی می توانند با دسته بندی مسائل و ارائه آن به شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گام مهمی را برای شناسایی و تعدیل قوانین و برطرف مسائل بردارند.

فروتن در ادامه با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی نهادی عمومی است که بخش عظیمی از جامعه با آن سروکار دارند، اضافه کرد: بدون تردید ارائه خدمات مطلوب سازمان تأمین اجتماعی منجر به افزایش سطح رضایت مندی جامعه هدف وابسته به آن می گردد.

او اظهار کرد: در سالی که به عنوان سال رونق فراوری نام گذاری شده نقش دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای عمومی از قبیل تأمین اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده چراکه تقویت چرخه فراوری، ایجاد اشتغال پایدار و درنهایت رونق مالی در گرو حمایت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی است.

فروتن گفت: خوشبختانه تعامل مثبتی بین تأمین اجتماعی استان ایلام با سایر دستگاه های به ویژه اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی برقرار است و ما باید کوشش کنیم که با همکاری یکدیگر قوانین را آنالیز نموده تا خروجی همه قوانین و دستورالعمل ها منجر به حمایت از کارآفرینی و تقویت فراوری گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7258

به "از ظرفیت شورای گفت وگو برای حل مسائل بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ظرفیت شورای گفت وگو برای حل مسائل بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید