اردوغان خواستار لغو انتخابات محلی استانبول شد

به گزارش طفره، رجب طیب اردوغان اعلام نمود: مقامات شورای عالی انتخابات باید انتخابات محلی در استانبول را به خاطر نقض قانون لغو کنند.

اردوغان خواستار لغو انتخابات محلی استانبول شد

حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی سی و یکم ماه مارس در استانبول با شکست روبرو شد و کاندیدای حزب اپوزیسیون توانست با کسب آرای بیشتر به پیروزی برسد. اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به هنگام بازگشت از سفرش به مسکو در جمع خبرنگاران گفت : بر اساس قوانین مسئولان صندوق های رای باید کارکنان دولتی باشند و شرایط لازم را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همکاران ما در آنجا حضور داشتند، اما شائبه هایی وجود دارد، اگر آنها این مساله را به طور دقیق بررسی کنند، باید انتخابات محلی در استانبول لغو شود.

این اظهارات در حالی بیان شده است که هنوز تصمیمی از سوی شورای عالی انتخابات مبنی بر لغو انتخابات محلی در استانبول اعلام نشده است.

همچنین روز سه شنبه یک مقام ارشد حزب عدالت و توسعه اعلام کرده است که این حزب خواستار برگزاری مجدد انتخابات در استانبول است.

اردوغان روز دوشنبه اعلام کرده بود که انتخابات محلی به دلیل انجام جرایم سازماندهی شده در حوزه های انتخابیه در استانبول مخدوش شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1942

به "اردوغان خواستار لغو انتخابات محلی استانبول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان خواستار لغو انتخابات محلی استانبول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید