ادعای تارنمای مصری؛ صلاح به دیدار با بارسلونا نمی رسد

به گزارش طفره، تهران- خبرنگاران- محمد صلاح ستاره لیورپول به منظور تشخیص دقیق میزان آسیب دیدگی مغزی که در دیدار با نیوکاسل برای وی پیش آمد، آخرین آزمایشات خود را امروز انجام می دهد و این در حالی است که رسانه های مصر از غیبت حتمی وی در مسابقه با بارسا خبر دادند.

ادعای تارنمای مصری؛ صلاح به دیدار با بارسلونا نمی رسد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی میرر انگلیس روز دوشنبه نوشت: حضور فوق ستاره مصری قرمزها برای دیدار برگشت برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار داد و یورگن کلوپ آلمانی باید تا اعلام نتیجه آزمایشات منتظر بماند.

صلاح در جریان دیدار برابر نیوکاسل با مارتین دوبراوکا دروازه بان نیوکاسل برخورد سختی داشت به طوری که بلافاصله نقش بر زمین و با تشخیص پزشکان از زمین خارج شد.

پس از بازی، دوبراوکا مدعی شد که صلاح پس از برخورد برای چند ثانیه کاملا بیهوش بوده و توانایی پاسخ دادن را نداشته است.

کلوپ پس از بازی نسبت به شرایط فیزیکی صلاح ابراز امیدواری کرد و گفت که وی برای دیدار با بارسا به موقع می رسد.

در حالی که لیورپولی ها روز گذشته تمرینات روتین خود را پیگیری کردند صلاح در حال اجرا آزمایشات تشخیص نهایی بود و در صورتی که نتیجه آزمایشات امروز وی بر ضایعه مغزی دلالت داشته باشد، صلاح مسابقه برگشت مقابل آبی اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد و تا شنبه هفته آینده قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. علاوه بر این، حضور ستاره مصری در بازی حساس و پایانی لیورپولی ها مقابل وولورهمپتون نیز غیرمحتمل به نظر می رسد.

علاوه بر این، تارنمای یلا کورة مصر در گزارش امروز خود مدعی شد که صلاح به دلیل آسیب مغزی و رعایت پروتکل های مربوط به چنین صدماتی در بازی مقابل بارسلونا حضور نخواهد داشت.

در صورت صحت این اخبار، شاگردان کلوپ برای جبران سه گل خورده در نیوکمپ و برگشت، کار بی نهایت سختی را در آنفیلد پیش رو دارند به ویژه با توجه به اینکه لیونل مسی فوق ستاره کاتالان ها در آماده ترین روزهای خود به سر می برد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2255

به "ادعای تارنمای مصری؛ صلاح به دیدار با بارسلونا نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای تارنمای مصری؛ صلاح به دیدار با بارسلونا نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید