احتمال رفتن رونی از منچستر قوت گرفت

به گزارش طفره، خبرنگاران: گزارش رسانه های انگلیس از مصمم تر شدن مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ برای ترک اولدترافورد پس از اظهارات جنجالی سرمربی این تیم در تایلند حکایت دارد.

احتمال رفتن رونی از منچستر قوت گرفت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، رسانه های انگلیس از تیره ترشدن روابط میان وین رونی و منچستریونایتد و افزایش احتمال جدایی او از شیاطین سرخ خبر دادند. روزنامه سان چاپ لندن به نقل از یک منبع مطلع خاطرنشان کرد اظهارنظر جنجالی دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد مبنی بر اینکه روبین فن پرسی همچنان مهاجم اول تیم است به مذاق وین رونی خوش نیامده و او را بیش از پیش نسبت به ترک تیمی که 9 سال برایش توپ زده ترغیب نموده است.

سان به نقل از این منبع نوشته است که رونی از اظهارات سرمربی پیشین تیم اورتون عصبانی و سردرگم است و احساس می نماید که به 9 سال خدمت او به شیاطین سرخ اهانت شده است.

براساس اعلام سان وین رونی باور نمی نماید که مجبور است زیر سایه بازیکن دیگری بازی کند آن هم با وجود تمام کارهایی که در این سال ها انجام داده است. او احساس می نماید که در اوج واقع شده است.

با توجه به اینکه رونی 27 ساله که چندی پیش به دلیل مصدومیت اردوی یونایتد در تایلند را ترک کرد، می گردد انتظار داشت که او درخواست کتبی اش برای ترک یونایتد را تقدیم سران باشگاه کند.

گفته می گردد تیم های آرسنال و چلسی در کمین نشسته اند تا به محض صدور حکم اخراج رونی از اولدترافورد برای خرید او دست به کار شوند. در همین حال روزنامه سان مدعی شده که چلسی برای به چنگ آوردن مهاجم انگلیسی یونایتد باید مبلغی معادل 80 میلیون پوند خرج کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3943

به "احتمال رفتن رونی از منچستر قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رفتن رونی از منچستر قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید