شروع پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم بهمن از امروز

به گزارش طفره، معاون اجرایی شرکت ریلی رجا گفت: عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی 16 تا 30 بهمن ماه 1400 از ساعت هفت صبح امروز (یکشنبه 10 بهمن ماه) شروع می گردد.

شروع پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم بهمن از امروز

ایلنا: رضا عصاری با اعلام این خبر گفت: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا به صورت هم زمان اینترنتی و اپلیکیشن ها، سامانه تلفنی 1539 و فروش حضوری به وسیله همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می گردد.

وی ادامه داد: پیش فروش بلیت قطار برای همه راستاها به جز راستا تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، فردا شروع می گردد.

معاون اجرایی رجا، زمان فروش بلیت قطار برای راستاهای تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس را نیز ساعت 14 همان تاریخ گفت.

به گفته عصاری، هم وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، بعلاوه دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و غیره می توانند به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا به وسیله شماره تلفن 1539 تماس حاصل نموده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه نمایند.

وی درخصوص اجرای پروتکل های بهداشتی در قطارهای رجا گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از کنترل شرایط سلامتی و بهداشت ماموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی نماینده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و غیره اجرا می نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18902

به "شروع پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم بهمن از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم بهمن از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید