آشنایی با هتل های لوکس بانکوک

به گزارش طفره، معرفی هتل های لوکس بانکوک

بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای کسانی است که عاشق سفر و اقامت در هتل های لوکس هستند. در بانکوک می توانید بهترین و مدرن ترین هتل ها را با نصف قیمت نسبت به شهرهایی مثل توکیو، شانگهای، یا نیویورک پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم تا بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک را به شما معرفی کنیم. برای رزرو سریع و راحت هر هتل کافی است که روی نام هر هتل کلیک کنید. با خبرنگاران و معرفی هتل های لوکس بانکوک همراه باشید.

آشنایی با هتل های لوکس بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

1. هتل دبلیو بانکوک(W بانکوک Hotel)

هتل دبلیو بانکوک یکی از هتل های لوکس بانکوک و انتخابی مناسب برای افرادی است که علاقه به محیط های صمیمی و محبت آمیز، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و محیط راحت دارند. این هتل در منطقه بنگ رک و در فاصله 300 کیلومتری از ایستگاه مترو قرار گرفته است.

هتل دبلیو بانکوک در بهترین نقطه این شهر واقع شده است. همین موضوع باعث می گردد تا بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هتل دبیلو بانکوک برای زوج های جوان نیز بسیار مناسب است. به طوریکه زوج هایی که به این هتل سفر نموده اند، امتیاز 8.9 را به آن داده اند.

قیمت این هتل نیز نسبت به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است و بسیاری از مسافران حاضرند برای اقامت در این هتل پول بیشتری پرداخت نمایند.

هتل دبلیو بانکوک مجهز به استخر سرپوشیده و روباز، ترنسفر فرودگاهی، سالن ورزشی بسیار خوب، اسپا و مرکز سلامت، خدمات اتاق، صبحانه ای عالی، خشک شویی، پذیرش 24 ساعته، و وای فای رایگان در اماکن عمومی و پارکینگ رایگان است.

امتیاز: 9.1

آدرس: 106 North Sathorn Road, Silom, Bangrak, Bang Rak, 10500 بانکوک, Thailand

2. هتل تاور کلاب ات لبوا بانکوک(Tower Club At lebua)

هتل تاور کلاب بانکوک یکی از هتل های لوکس بانکوک است که در بنگ رک واقع شده است و این مکان یکی از بهترین نقاط بانکوک محسوب می گردد. هتل لبوا در طبقات 51 تا 59 آسمانخراش State Tower قرار گرفته است. این هتل 221 اتاق دارد و تمامی اتاق های آن به صورت اختصاصی و منحصر به فرد دکور شده اند. این هتل مجهز به سالن سلامتی، اسپا و سونا است. قیمت آن بسیار مناسب است و زوج های جوان از اقامت در آن لذت می برند، به طوریکه از طرف زوج ها امتیاز 8.8 را به خود اختصاص داده است.

از امکانات این هتل می توان به استخر، ترنسفر فرودگاهی، سالن ورزشی فوق العاده، اسپا و مرکز سلامت، خدمات اتاق، رستوران، صبحانه ای فوق العاده، تراسی روی پشت بام، مینی بار، دستگاه تهویه مطبوع، تلویزیون های 37 اینچی، ماهواره و وای فای رایگان در مکان های عمومی و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: 1055/42 Silom Road, Bangrak, Bang Rak, 10500 بانکوک, Thailand

3. هتل اوکورا پرستیژ بانکوک(The Okura Prestige Bangk)

هتل اوکورا پرستیژ بانکوک یکی از هتل های لوکس بانکوک است که در محله Pathumwan واقع شده است. این هتل 204 اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن ها مجهز به پنجره های سه جداره هستند. این نقطه از بانکوک برای خرید لباس و مواد غذایی بسیار مناسب است. و برای کسانی که برای تجارت به بانکوک سفر نموده اند بسیار مناسب است. رستوران های این هتل ستاره دار و از کیفیتی عالی برخوردار هستند.

طبق امتیازدهی هتل ها، این هتل مورد علاقه مسافران بوده است. همچنین زوج های جوان امتیاز 9.3 را به این هتل داده اند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، ترنسفر فرودگاهی، سالن ورزشی، خدمات اتاق، اسپا، سونا، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، و وای فای و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: 57 Wireless Road, Lumpini, Pathumwan, Pathumwan, 10330 بانکوک, Thailand

4. هتل میوز لانگ سوان بانکوک(Hotel Muse بانکوک Langsuan)

هتل میوز بانکوک یکی از هتل های لوکس بانکوک ایت که در منطقه Pathumwan بانکوک واقع شده است و به همین دلیل به مراکز خرید لباس و موادغذایی بسیار نزدیک است. این هتل برای زوجه های جوان بسیار مناسب است و یکی از بهترین موقعیت های مکانی را دارد. طراحی هتل میوز از دوران پادشاه راما الهام گرفته شده است و اتاق های آن به سبک هنری مدرن است. تمامی اتاق ها مجهز به آی پاد، تلویزیون صفحه تخت، حمام شخصی است.

این هتل 30 دقیقه با فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد.

از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی مجهز، خدمات اتاق، رستوران، قهوه ساز و چای ساز در هر اتاق، صبحانه ای بسیار عالی، لباسشویی، خشکشویی، تبدیل ارز و چک و وای فای و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: 55/555 Langsuan Road, Lumpini, Pathumwan, Pathumwan, 10330 بانکوک, Thailand

5. هتل ایستین گرند هتل ساتورن بانکوک(Eastin Grand Hotel Sathorn)

ساتورن یکی از بهترین مناطق بانکوک برای آن دسته از گردشگرانی است که به معابد، فرهنگ، و دیدنی های بانکوک علاقه دارند. این هتل دسترسی بسیار راحتی به ایستگاه BTS دارد. این هتل در یکی از بهترین نقاط بانکوک واقه شده است. و در میان زوج های جوان بسیار محبوب است، به طوریکه امتیاز 9.1 را از طرف آن ها دریافت نموده است.

از امکانات هتل ایستین می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، خدمات اتاق، 4 رستوران، مینی بار، حمام خصوصی، گاو صندوق، تلویزیون فلت کابلی، ماهواره، تهویه هوای مطبوع، صبحانه ای فوق العاده، وای فای و پارکینگ رایگان، فروشگاه، صرافی و خدمات خشکشویی اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: 33/1 South Sathorn Road, Yanawa, Sathorn , Sathorn, 10120 بانکوک, Thailand

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3109

به "آشنایی با هتل های لوکس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های لوکس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید