70 آتش نشان ایمنی شهرآورد فوتبال پایتخت را فراهم می کنند

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به برگزاری شهرآورد تهران گفت: همچون سال های گذشته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تأمین کننده ایمنی این مسابقه فوتبال خواهد بود.

70 آتش نشان ایمنی شهرآورد فوتبال پایتخت را فراهم می کنند

وی اضافه کرد: همزمان برگزاری شهرآورد پایتخت، 70 آتش نشان به همراه 20 دستگاه خودرو منبع دار و موتورسیکلت از صبح فردا (پنجشنبه) در داخل و اطراف مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

کیانی با بیان اینکه مأموران ایستگاه 20 سازمان آتش نشانی (مجاورت ورزشگاه آزادی) در آماده باش کامل بسر می برند، شرح داد: مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی نیز در مسیرهای استقرار یافته حضور دارند و به گشت زنی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران شهرستانی دو تیم استقلال و پرسپولیس امشب (چهارشنبه شب) در کمپ های پیش بینی شده اطراف ورزشگاه آزادی مستقر می شوند، گفت: تعدادی از آتش نشانان برای تأمین ایمنی هواداران شهرستانی از امشب در برخی نقاط بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به هواداران دو تیم توصیه کرد: در طول برگزاری مسابقه و پس از ان نهایت همکاری با آتش نشانان را داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه با حفظ خونسردی مراتب را به سامانه 125 و یا مأموران مستقر در مجموعه ورزشی آزادی تهران اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7438

به "70 آتش نشان ایمنی شهرآورد فوتبال پایتخت را فراهم می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 آتش نشان ایمنی شهرآورد فوتبال پایتخت را فراهم می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید