22 مرکز اطلاع رسانی گردشگری در کردستان راه اندازی می گردد

به گزارش طفره، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: با همکاری انجمن های گردشگری و دستگاه های ذی ربط 22 مرکز و کیوسک اطلاع رسانی گردشگری برای نوروز 1399 در مبادی ورودی و اماکن پرتردد کردستان راه اندازی می گردد.

22 مرکز اطلاع رسانی گردشگری در کردستان راه اندازی می گردد

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی گفت: امروزه گردشگری یکی از عوامل توسعه شهرها و مناطق مختلف محسوب می گردد و سنندج به عنوان مرکز استان از ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری برخوردار است.

او با اشاره به اینکه هم افزایی انجمن های گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان می تواند موجب رونق گردشگری استان گردد، اضافه کرد: با همکاری شهرداری ها و سایر ارگان های ذی ربط در ورودی شهرها چادرها و کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مریوانی توضیح داد: در این مراکز اطلاع رسانی، خدمات لازم به گردشگران شامل معرفی جاذبه های گردشگری استان، اطلاعات مربوط به راستاهای دسترسی، حمل ونقل و ترانسفر، اماکن اقامتی و پذیرایی، امکانات راستا و مقصد، نقشه، بروشور، کتاب، کارت پستال و... ارائه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7130

به "22 مرکز اطلاع رسانی گردشگری در کردستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 مرکز اطلاع رسانی گردشگری در کردستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید