10 مکان در یونان که قبل از گران شدن باید ببینید

به گزارش طفره، روزهای آفتابی، سواحل بکر، گزینه­ های ارزان و البته، پربار بودن آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو، دلایلی است که یونان را به یک مقصد مجذوب کننده برای گردشگران تبدیل می نماید. حتی بهتر از موارد ذکر شده این است که شرکت­ های هواپیمایی مسیرهای پرواز را به چند مقصد کمتر شناخته شده در یونان افزایش داده اند. یک حرکت هوشمندانه انجام دهید و قبل از اینکه هزینه­ های سفر به این مکان­ ها بسیار گران گردد و به میزان سانتورینی یا میکنوس معروف شوند، آنها را ببینید. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 مکان در یونان که قبل از گران شدن باید ببینید

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

لسووس، یونان

لسووس که مایتلینی هم خوانده می­ گردد، یک جزیره سرسبز در شمال دریای اژه در نزدیکی ساحل ترکیه است. از آنجا که از دید انبوه گردشگران به دور مانده، جذابیت­ های اصیل و زیبایی طبیعی خود را حفظ نموده است. این جزیره یک زمین بازی عالی برای دوستداران طبیعت، علاقمندان به پیاده­ روی، ساحل و دوچرخه سواری است. علاوه بر چشم­ انداز بسیار زیبا، مردم مهمان­ نواز محلی با غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی خواهند کرد و شما قطعاً متوجه خواهید شد که چرا این جزیره ارزش کاوش را دارد، قبل از اینکه به یک مکان گردشگری تابستانی شلوغ در یونان تبدیل گردد. (خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

تینوس

زیر سایه­ همسایه ­اش میکنوس، تینوس جزیره جذابی است که عمدتا مقصد زائران کلیسای مریم مقدس (پاناگیا) است. اما اخیراً جزیره از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. هنگامی که روستاهای سفید پوش زیبا و سواحل باشکوه جزیره را ببینید پی خواهید برد چرا. این جزیره محل برگزاری چندین جشنواره ارزشمند مانند جشنواره تینوس، دو جشنواره موسیقی و حتی جشنواره ماهیگیری در ماه آگوست است، جایی که مردم محلی کیونیا و بازدیدکنندگان تمام روز را برای ماهیگیری در ساحل جمع می­ شوند. خرید بلیط هواپیما آتن

گالاکسیدی

شهر ساحلی محبوب نزدیک دلفی باستانی تا چند سال پیش یکی از برترین اسرار یونان بود، اما جذبه گالاکسیدی با عمارت­ های نئوکلاسیکش، بندرگاه ­های آرام و فضای صلح ­آمیز شهر باعث هجوم گردشگران شده است. حتی زمانی که تنها راه ارتباط شهر با جهان از طریق قایق، در سال 1963 قطع شد، گالاکسیدی پیروز به حفظ اصالت و جذابیت خود شد. اینجا یک محل عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در یونان است. گالاکسیدی حدود 20 دقیقه با دلفی فاصله دارد و برترین پایگاه برای کاوش منطقه است.

کاوالا

افزایش پرواز از چندین کشور اروپایی به کاوالا باعث شد تا این شهر روی نقشه قرار گیرد. کاوالا با آثار تاریخی متعدد و آرامش موجود در آن و جواهرات بسیاری که در نزدیکی آن قرار دارند، بی ­تردید به الماسی در منطقه تبدیل شده است، شما باید قبل از اینکه مقصد انبوه گردشگران گردد از آن بازدید کنید. مکان ­هایی که درکاوالا انتظار شما را می کشند، آب­ راهه سلطان سلیمان، قلعه و باروهای بیزانتین در قرن 16، شهر باستانی فیلیپی و سواحل و خلیج­ های کوچک در همان نزدیکی هستند. نکته مهم اینجاست که جزیره دست نخورده تاسوس تنها یک ساعت با کشتی از این شهر فاصله دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15433

به "10 مکان در یونان که قبل از گران شدن باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان در یونان که قبل از گران شدن باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید