گل علی پور: مجبوریم با سایپا بازی کنیم، باید به اسپانسر تیم جواب پس بدهیم

به گزارش طفره، مدیر عامل تیم هورسان گفت: مجبوریم با 6 بازیکن جوان و غیراصلی تیم برای بازی با سایپا به تهران بیاییم تا با باخت فنی روبرو نشویم.

گل علی پور: مجبوریم با سایپا بازی کنیم، باید به اسپانسر تیم جواب پس بدهیم

به گزارش خبرنگاران، ابتلای 11 بازیکن تیم هورسان رامسر به کرونا باعث شد تا فدراسیون والیبال، رأی بر عدم برگزاری دیدار این تیم مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال بدهد اما درست 2 روز قبل از آغاز لیگ، طبق آیین نامه به مسئولان هورسان ابلاغ شد که مقابل سایپا به میدان بروند.

نادر انصاری، دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال درباره تجدید نظر برای برگزاری دیدار سایپا و هورسان رامسر، گفت: به ما اعلام شد که تست کرونای 11 بازیکن تیم هورسان مثبت اعلام شده و به همین دلیل برای حفظ سلامتی بازیکنان تصمیم به لغو برگزاری این مسابقه گرفتیم اما در پروتکل اولیه و غیررسمی مسابقات و تمرینات والیبال تاکید شده اگر تیمی 9 بازیکن سالم داشته باشد، باید در دیدار با حریفان خود حاضر شود.

وی ادامه داد: تیم های لیگ برتری 20 بازیکن در اختیار دارند و تیم هورسان رامسر نیز 9 بازیکن سالم در اختیار دارد و باید در دیدار هفته نخست خود حاضر شود. اگر این تیم برابر سایپا بازی نکند، با باخت فنی روبه رو خواهد شد.

بهرام گل علی پور، مدیر عامل باشگاه هورسان هم درباره شرایط تیمش گفت: مجبوریم با 6 بازیکن جوان و غیر اصلی تیم، برای بازی با سایپا به تهران بیاییم تا با باخت فنی روبرو نشویم. این مشکل هفته آینده هم همراه ما خواهد بود، چون بازیکنان بیمار باید 2 هفته قرنطینه باشند.

وی ادامه داد: ما روی پیروزی در دیدارهای خانگی حساب کرده بودیم ولی در حال حاضر باید مقابل حامی مالی تیم هم پاسخگو باشیم چون هفته بعد هم بازیکنان اصلی در اختیار ما نیستند.

دیدار تیم های سایپای تهران و هورسان رامسر از فردا ساعت 16 در سالن سایپا تهران آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10493

به "گل علی پور: مجبوریم با سایپا بازی کنیم، باید به اسپانسر تیم جواب پس بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل علی پور: مجبوریم با سایپا بازی کنیم، باید به اسپانسر تیم جواب پس بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید