گشت و گذاری فراموش نشدنی در کلیسای کوه مریم بمبئی

به گزارش طفره، شما را به یک سفر مجازی به شهر بمبئی دعوت می کنیم تا در کنار هم گشت ویژه ای داشته باشیم به یک نقطه خاص بر روی کره زمین. پس، بار سفر ببندید که قرار است به سرزمین هند سفر کنیم و در آنجا به مکانی مقدس برویم که صندلی تاریخی ویژه ای دارد، مکانی به نام کلیسای کوه مریم بمبئی. این کلیسا معماری شگفت انگیزی دارد که شما را مبهوت خود خواهد نمود. با ما همراه شوید که سفری دیدنی به کلیسای کوه مریم در بمبئی خواهیم داشت.

گشت و گذاری فراموش نشدنی در کلیسای کوه مریم بمبئی

سفر به نقطه ای خاص

در میدان شهر بمبئی، برای رسیدن به یک مکان زیبا و مقدس با نام کلیسای کوه مریم، سوار بر اتوبوس، تاکسی یا قطار شهری شده و در ایستگاه باندرا پیاده شوید. درست 80 متر بالاتر از سطح دریا در مقابلتان دریای عرب واقع شده و کمی دورتر از آن هم با جاذبه ای که انتظار دیدنش را داشتید یعنی کلیسای کوه مریم بمبئی، روبرو خواهید شد.

تاریخچه ساخت و بازسازی کلیسای کوه مریم

در داخل کلیسا مجسمه ای از مریم مقدس که در قرن 16 میلادی ساخته شده را می بینیم. این کلیسا در حقیقت یک کلیسای کاتولیک بود. قابل ذکر است که این کلیسای دیدنی در تاریخچه خود؛ احداث در سال 1640 میلادی، ویرانی در سال 1730 میلادی و بازسازی مجدد در سال 1761 را قرار داده است. همچنین، معماری آن از سبک معماری انگلیسی پیروی می نماید. از ویژگی های شاخص معماری این بنا می توان به موقعیت جغرافیایی ویژه مقابل دریا و لذت نظاره یک غروب زیبا اشاره نمود.

اعجاز دعا در کلیسا

کلیسایی تاریخی و قدیمی که طبق نظر بومیان توانایی برآورده شدن دعا برای مراجعین خود را دارد. جالب است بدانید که عده ای در آن بر این باورند که اگر فردی از بیماری خاصی رنج می برد، شکل مومیایی آن عضو را با خود همراه می نماید تا بهبودی را از مکان مقدس بدست آورد. برای مثال، شخصی که دستش شکسته است، شکل مومیایی آن را با خود به همراه می آورد تا شفا پیدا کند! این تفکری متفاوت از یک مکان مقدس برای مردمان این دیار است.

پیشنهاد ویژه به هنگام سفر به کلیسا

اکنون به شما سفارش می گردد که اگر تمایل دارید تا در واقعیت به این کلیسا سفر کنید، بهترین زمان برای این اتفاق ماه سپتامبر است تا در آنجا با جشن های ویژه و تزئینات بسیار زیبایی رو به رو شوید و میهمان مردمان بمبئی باشید. به یاد داشته باشید که در این سفر خاطرات تاریخی ویژه ای را با همسفران خود به ثبت برسانید همچنین، در نمایشگاه باندرا با خرید از آثار مذهبی و امتحان کردن طعم شیرینی goan sweets خاطرات سفر را به کام خود ماندگار کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7134

به "گشت و گذاری فراموش نشدنی در کلیسای کوه مریم بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذاری فراموش نشدنی در کلیسای کوه مریم بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید