گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امینی: کره شمالی 10 نفره هم نمی شد، 3 گل می زدیم، به قهرمانی فکر می کنیم

به گزارش طفره، کاپیتان تیم امید کشورمان اعتقاد دارد 10 نفره شدن کره شمالی تأثیری در پیروزی پُر گل تیم ایران مقابل این تیم نداشت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امینی: کره شمالی 10 نفره هم نمی شد، 3 گل می زدیم، به قهرمانی فکر می کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی امینی کاپیتان تیم امید ایران پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل کره شمالی در مرحله گروهی مسابقات آسیایی اندونزی گفت: این بازی به فاصله دو روز از بازی قبلی برگزارشد و بچه ها فرصت کمی برای ریکاوری داشتند، اما با این وجود بازی خوبی انجام دادند.

وی در واکنش به عملکرد خوب تیم امید در نیمه دوم گفت: در نیمه اول سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم، اما در نیمه دوم کارهای تاکتیکی را پیاده کردیم.

کاپیتان تیم امید درباره اینکه تیم کشورمان پس از 10 نفره شدن حریف عملکرد بهتری داشته است گفت: اگر حریف حتی 10 نفره هم نمی شد، ما سه گل را می زدیم. بازی دست بچه های ما بود و ما می توانستیم در هر صورت برنده شویم.

امینی در خصوص اعتراض بیش از حد به بازی آرتا مدافع تیم ملی توسط بازیکنان تیم نیزخاطرنشان کرد: بچه ها به آرتا گفتند وقت را تلف نکن, چرا کارت گرفتی, آرتا هم در پاسخ گفت هول شده بودم.

کاپیتان تیم امید در خصوص شانس تیم کشورمان برای قهرمانی در این مسابقات گفت:صد درصد به قهرمانی فکر می کنیم و هدف ما یکی دو بازی نیست و قهرمانی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5028

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امینی: کره شمالی 10 نفره هم نمی شد، 3 گل می زدیم، به قهرمانی فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امینی: کره شمالی 10 نفره هم نمی شد، 3 گل می زدیم، به قهرمانی فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید