گردشگری تهران با بارش برف رونق گرفت

به گزارش طفره، رونق سایت های گردشگری در شهر تهران با بارش برف

شهر تهران بالاخره پس از پشت سر گذاشتن روزهایی که آلودگی هوا بیداد می کرد، با بارش برف سپید پوش شد و آرزوی برف بازی و آدم برفی درست کردن برای مردم مرکز و از همه مهمتر تنفس راحت و تمیز به بار نشست، اگر چه بارش برف اخیر در شهر تهران موجب شد تا بسیاری از مسافران از پروازهایشان جا بماند و عده ای دیگر در جاده های ایران معطل شوند؛ اما نباید از نکات مثبت این نعمت الهی نیز چشم پوشی کنیم، زیرا با بارش برف در روزهای اخیر سایت های گردشگری در شهر تهران شور و حال دیگری گرفت و میزبان گردشگران زیادی در خود بود. در ادامه خبر رونق گردشگری تهران با بارش برف، خبرنگاران را همراهی کنید.

گردشگری تهران با بارش برف رونق گرفت

بارش های اخیر در شهر تهران باعث شد تا سایت های گردشگری زمستانی با موج عظیمی از گردشگران روبرو گردد. در این رابطه مجید مهدوی گفت: در ارتفاعات شمال با توجه به این که ماندگاری برف زیاد می باشد، با وجود تله کابین و مراکز اقامتی امکان برگزاری و میزبانی از جشنواره های گردشگری زمستانی در سطح ملی در تهران فراهم است. شهروندان تهران می توانند برای تعطیلات آخر هفته خودشان مراکز تفریحی شمال تهران را در نظر بگیرند و اوقات خوشی را داشته باشند.

بعلاوه مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران اضافه کرد: آژانس های مسافرتی در شهر تهران در قالب تورهای گردشگری زمستانی از استان های همجوار به سمت تهران مسافر جذب نمایند و با این کار باعث وسعت صنعت گردشگری در شهر تهران می شوند، وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که برای تحقق این مهم اداره کل میراث فرهنگی استان تهران هم از هیچ گونه یاری و پشتیبانی دریغ نخواهد کرد. تنظیم یک تقویم رویدادی و نمایشگاهی در تهران موجب خواهد شد تا با انجام یک کار برنامه ریزی شده برای همه فصول سال شاهد رونق تورهای تهرانگردی و افزایش گرشگران ورودی به استان تهران باشیم.

او بعلاوه در ادامه بیانات خود درباره رونق گردشگری در شهر تهران به علت بارش برف اضافه کرد: در حال حاضر آمار و اطلاعات دقیقی از اندازه گردشگران زمستانه در استان تهران وجود ندارد، اما بی شک برای انجام یک کار برنامه ریزی شده احتیاج به تعداد و سطح انتظارات این گردشگران داریم. مدیر کل میراث فرهنگی خاطر نشان کرد: سال آینده با حمایت بخش خصوص قطعا جشنواره گردشگری زمستانه در تهران را برگزار خواهیم کرد.

پربازدید مکان های شهر تهران در روزهای برفی کجاها بودند؟

یکی از پربازدیدترین مکان ها در شهر تهران در روزهای برفی بام تهران بود. بدون شک تقریبا همه ساکنان تهران با بام تهران خاطره یا خاطره ها دارند. اما در روزهای برفی این نقطه از تهران حال و هوای دیگری دارد. اگرچه کمی اعصاب می خواهد تا با ترافیکش کنار بیایید اما به لذت برف بازی می ارزد. مجموعه بام تهران به خاطر وجود منظره منحصر به فرد کوهستانی و اینکه از مرتفع ترین نقطه شهر می توانید تهران را به طور کامل مشاهده کنید. بعلاوه طبیعت دلچسب و مسیرهای پیاده روی آن بسیار مورد توجه است. البته به غیر بام تهران، مکان های دیگری هم بوده که در تهران میزبان حضور شهروندان تهران باشید، نظیر پارک ملت، پارک ساعی، پارک پردیسان و پارک نهج البلاغه اگر بخواهیم از پروازهای با تاخیر، ترافیک های سنگین در جاده ها و اتوبان ها چشم پوشی کنیم بارش این برف در روزهای اخیر شور و حال دیگری به شهر تهران بخشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 19142

به "گردشگری تهران با بارش برف رونق گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری تهران با بارش برف رونق گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید