کی روش نمی خواست دستش رو گردد

به گزارش طفره، حسین عبدی در مصاحبه با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر نیکاراگوئه در ملاقاتی محبت آمیز اظهار کرد: صرفا با بازی برابر نیکاراگوئه نمی توان شرایط تیم ملی فوتبال ایران را قبل از جام جهانی ارزیابی درستی داشته باشیم. اول به خاطر اینکه تمام بازیکنان اصلی تیم ملی در این ملاقات حضور نداشتند و این بازی با حضور تعدادی از بازیکنان لیگ ایران و بازیکنان شاغل در قطر و بازیکنان جوان برگزار گردید. از طرف دیگر با توجه به اینکه بازی پخش زنده بود، فردی مثل کی روش نمی خواهد دست خود را برای رقبا در جام جهانی رو کند. تصور من این است که کی روش می خواست رقبا بازی ایران برابر نیکاراگوئه را بررسی نمایند و با این بازی از تیم ملی ایران به شناخت برسند و تیم ملی در جام جهانی آن ها را سوپرایز کند. یعنی کی روش به عمد می خواست اطلاعات غلط در اختیار رقای ایران در جام جهانی قرار دهد.

کی روش نمی خواست دستش رو گردد

وی اضافه کرد: نکته ناراحت نماینده بازی ایران برابر نیکاراگوئه، مصدومیت امید ابراهیمی بود. این بازیکن می تواند در جام جهانی به تیم ملی یاری کند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که او به جام جهانی برسد.

عبدی در ادامه گفت: در تورنمت ها اولین بازی بسیار مهم است. بعضی می گفتند بهتر بود بازی اول ایران بازی ساده تری بود، اما من معتقدم که خوش شانس بودیم که بازی اول ما سخت ترین بازی ما است. وقتی در یک تورنمت در بازی اول برابر تیم قدرتمند بازی می کنید، شرایط احساسی و انرژی تیم باعث می گردد بازی بهتری ببینیم. در این بازی ایران می تواند با نوع بازی خود انگلیس را سوپرایز کند. به نظر من بدشانسی انگلیس است که در نخستین بازی برابر ما بازی می نمایند.

او بعلاوه توضیح داد: فکر می کنم از معدود دفعاتی است که تیم انگلیس متشکل از بازیکنانی است که در لیگ انگلیس بازی می نمایند و فقط یکی از آن ها در باشگاه دورتمند است. این تیم رویای قهرمانی دارد و برنامه ریزی آن ها این است که به مراحل بالاتر برسد. انگلیس تیم بسیار خوبی است و ما هم می توانیم آن ها را سوپرایز کنیم.

عبدی درباره شرایط تیم ملی آمریکا هم گفت: آمریکا هم تیم خوبی است و با آن تیم سال 1998 بسیار فرق دارد، چون الان بیشتر بازیکنانش در لیگ های اروپایی بازی می نمایند. آمریکا همه چیز برایش مهیا است که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. فکر می کنم بازی ایران برابر این تیم می تواند بازی هیجان انگیزی باشد.

او درباره شرایط تیم ملی فوتبال ولز هم گفت: ولز هم شبیه به انگلیس بازی می نماید با این تفاوت که قدرت آن ها کمتر ازانگلیس است. آن ها از آخرین تیم هایی بودند که به جام جهانی صعود کردند و بازی برابر این تیم هم برای ایران ساده نیست. نقطه عطف این تیم گرت بیل است که از برترین نفرات ولز محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23010

به "کی روش نمی خواست دستش رو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش نمی خواست دستش رو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید