کنایه برانکو به سرمربی استقلال: عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم

به گزارش طفره، هر روز با شایعه سازی علیه پرسپولیس، انتشار لیست خرید و خروج، پیش کشیدن مسائل مالی و هر تلاشی می کنند تا تمرکز و آرامش پرسپولیس را بهم بزنند اما ما هیچ توجهی به آنها نداریم و راه خودمان را می رویم.

کنایه برانکو به سرمربی استقلال: عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم

کنایه برانکو به سرمربی استقلال

قهرمانی در مشت پرسپولیس بود که هفته به هفته عقب افتاد و حالا کشیده شده به بازی آخر. برای قهرمانی البته هنوز دیر نشده اما پرسپولیس باید حتما از پارس جنوبی امتیاز بگیرد و دور از هوادارانش، در جم جام را بالای سر ببرد. اتفاقی که بر خلاف بدبین ها و مخالفان پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ بارها امیدوارانه از آن حرف می زند.

فکر می کردیم بعد از بازی با ماشین سازی در آزادی جشن قهرمانی می گیرید اما این اتفاق نیفتاد. دلیلش استرس و فشار روی بازیکنان بود یا دلیل دیگری داشت؟

آخر لیگ هستیم و طبیعی است که خستگی بدنی و ذهنی بر بازیکنان غلبه کرده باشد. کنار این مسئله، حساسیت بازی ها هم فشار و استرس خاص خودش را ایجاد می کند، من منچسترسیتی را مثال می زنم که همین هفته گذشته مقابل لسترسیتی روی یک شوت راه دور از سوی بازیکنی که اولین گلش را به ثمر می رساند، پیروز به پیروزی شد. هر تیم باتجربه ای در برخی بازی ها از سوی حریفش تحت فشار قرار می گیرد و این طبیعی است. مسئله بعدی که می خواهم به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس تنها تیمی است که 3 سال متوالی بیشترین تعداد بازی ها را داشته. نمی خواهم باز بایرن مونیخ و بارسلونا را مثال بزنم. فقط اینجا می خواهم از بازیکنانم به خاطر همه تلاش های شان تشکر کنم، همینطور از هواداران که همیشه بهترین حامی ما بودند.

اما تیم شما روزهای سخت تر از این را هم با پیروزیت پشت سر گذاشته و انتظار می رفت بازی بهتری مقابل ماشین سازی ارائه دهد.

ما در بازی با ماشین سازی نمایش خوبی داشتیم. این را آمار نشان می دهد. البته در مورد داوری حرفی ندارم چرا که او دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. شکل بازی حریف هم طوری بود که ترکیبی از بازی فوتبال و کشتی را در زمین شاهد بودیم.

در هفته های اخیر رقبای پرسپولیس هم مثل شما امتیازات زیادی از دست دادند. با این حال خیلی از آنها اشتباهات داوری را مانع صدرنشینی شان می دانند و حضور تیم شما در صدر جدول را لوث می کنند. این موضوع ناراحت تان نمی کند؟

رقبا یک بازی را به ما نشان دهند که داوران یک اوت به نفع مان گرفته اند. هیچ وقت دنبال بهانه جویی نبوده ام اما در لیگ قهرمانان دیدید که داوران پرسپولیس را نابود کردند. در همین بازی با پاختاکور داور دقیقه 70 بازی پنالتی مسلم ما را نادیده گرفت و در آخر به آن شکل گل خوردیم و حذف شدیم. مقابل ماشین سازی هم دو پنالتی باید روی بودیمیر گرفته می شد.

حتی فرهاد مجیدی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که فلان مسئول بالارتبه دولتی از پرسپولیس حمایت کرده و دوست دارد این تیم قهرمان شود.

این مسائل اصلا برای من اهمیتی ندارد چون عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم. البته درک شان می کنم. برای آنها همیشه راحت ترین کار حمله به پرسپولیس و بهانه جویی است.

شاید رقبا در هفته آخر لیگ می خواهند تمرکز و آرامش تیم شما را بهم بزنند که نتوانید مقابل پارس جنوبی نتیجه بگیرید؟

بله همیشه این کارها را کرده اند. هر روز با شایعه سازی علیه پرسپولیس، انتشار لیست خرید و خروج، پیش کشیدن مسائل مالی و هر تلاشی می کنند تا تمرکز و آرامش پرسپولیس را بهم بزنند اما ما هیچ توجهی به آنها نداریم و راه خودمان را می رویم و هدف مان چیزی غیر از قهرمانی نیست. متأسفم که شنبه در ورزشگاه آزادی نتوانستیم با هواداران جشن قهرمانی بگیریم چون واقعاً آنها لیاقت این جشن را داشتند. البته هنوز دیر نشده. این هفته در جم با حمایت هواداران مان جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

11 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2337

به "کنایه برانکو به سرمربی استقلال: عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه برانکو به سرمربی استقلال: عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید