کاستا پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد

به گزارش طفره، بال برزیلی تیم فوتبال یوونتوس علاقه ای برای پیوستن به منچستریونایتد ندارد.

کاستا پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا مدعی شد؛ داگلاس کاستا پیشنهاد رفتن به منچستریونایتد را رد نموده و میخواهد برای بازپس گیری تصاحب جایگاهش در یوونتوس بجنگد و آندره آ پیرلو را برای استفاده از او متقاعد کند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس اما برای جذب بازیکنان مدنظر پیرلو احتیاج به فروش بازیکنانی از جمله کاستا 30 ساله دارد.

منچستریونایتد آماده مذاکره با یوونتوس برسر بال پیشین بایرن مونیخ بود اما داگلاس کاستا 30 ساله پیشنهاد پیوستن به شیاطین سرخ را رد کرد. منچستریونایتد هم که شانسی را برای به خدمت این بال بزریلی متصور نیست، حالا نظرش معطوف به جذب عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا شده است.

داگلاس کاستا از سال 2017 در عضویت باشگاه یوونتوس است و تا به امروز در 103 بازی برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده است. او تا به امروز با یووه سه قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یگ قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10717

به "کاستا پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاستا پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید