کارگران خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند

به گزارش طفره، معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: کارگران چینی سد چم شیر گچساران خود را قرنطینه نموده اند.

کارگران خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، پیش از ظهر شنبه 17 اسفند ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران، استان فارس برگزار گردید.

در این نشست محمدرضا فاضل با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به این که سد چم شیر گچساران که دارای پرسنل خارجی و کارگرانی از استان های مختلف است مستلزم اجرای دستورالعمل خاصی است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری و با توجه به نگرانی که کارگران چینی در این موضوع داشتند گفت:جلساتی با این افراد برگزار گردید و اقداماتی دیگر صورت گرفت.

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری از قم که با ملاحظه کاری موجب شد این بیماری گسترش یابد، ادامه داد: در پروژه سد چم شیر 2 گروه کارگر مشغول به کار هستند که عده ای افراد بومی و دیگری کارگران چینی هستند که کارگران چینی از 2 هفته قبل خود را قرنطینه نموده اند.

فاضل با بیان اینکه تردد کارگران غیربومی که ساکن استان های دیگر هستند، کنترل شده است، ابراز کرد: هم اکنون ورود پرسنلی را که ساکن قم هستند به سدچم شیر گچساران ممنوع نموده ایم.

وی با اشاره به این که تا زمانی که قرنطینه به صورت اساسی صورت نگیرد نمی توان به درستی جلوی شیوع این ویروس را گرفت، اضافه نمود: در کارگاه مهمترین مسأله سلامتی پرسنل است.

فاضل خواهان تعطیلی پروژه سد چم شیر گچساران شد و گفت: لازم است پروژه احداث سد چم شیر قرنطینه گردد آن هم نه اینکه پروژه بیمار است بلکه از بیماری جلوگیری گردد.

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران توضیح داد: تعطیلی پروژه بر اساس قوانین بایستی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه سد در استان مازندران با دستور استاندار متوقف شد، اذعان کرد: این تعطیلی و متوقف کردن پروژه تا 15 فروردین صورت گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7977

به "کارگران خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید