کادر تیم های ملی وظیفه خطیری برای موفقیت تیم ها دارند

به گزارش طفره، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت برگزاری کارگاه های آموزشی برای کادر تیم ها باعث می گردد تا در بهترین شرایط شرایط تیم ها رقم بخورد و در مسابقات بدون دغدغه حضور داشته باشند.

کادر تیم های ملی وظیفه خطیری برای موفقیت تیم ها دارند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمدنبی در کارگاه آموزشی کادر تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بیان کرد: برگزاری چنین کارگاهی باعث می گردد تا کادر تیم ها اعم از سرپرستان، سرمربیان، مدیران رسانه ای، پزشک و فیزیوتراپ ها با دانستن آخرین قوانین و مقررات به روز، بهترین اقدام را در فرایند رو به رشد و شرایط مطلوب تیم خود انجام دهند.

وی در ادامه به نقش مهم و پر رنگ سرپرستان تیم ها اشاره نمود و گفت: سرپرستان به دلیل حیطه کاری بسیار پر رنگ و سختی که دارند باعث خواهند شد تا تیم ها در شرایطی قرار گیرند که محیط مسابقه، قبل و بعد از مسابقه به بهترین نحو ممکن اداره شوند.

دبیرکل فدراسیون اظهار داشت: سعی ما این است که براساس برنامه های مصوب و منابع اقتصادی، اردوها و مسابقات تدارکاتی و رسمی را برای تیم ها، فراهم کنیم تا شاهد موفقیت تیم های ملی در تمامی رده های آقایان و بانوان باشیم. بدیهی است رعایت پروتکل ها در تمامی زمینه ها اجباری و لازم الإجراء بوده و هست.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10913

به "کادر تیم های ملی وظیفه خطیری برای موفقیت تیم ها دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر تیم های ملی وظیفه خطیری برای موفقیت تیم ها دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید