پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر، اما ...

به گزارش طفره، آندره آ پیرلو از روحیه و اراده یوونتوس برای کسب پیروزی مقابل اودینزه تمجید کرد.

پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر، اما ...

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس در شرایطی که فاصله ای با شکست برابر اودینزه نداشت، با دبل کریستیانو رونالدو در دقایق انتهای به سه امتیاز حساس این ملاقات در کورس سهمیه لیگ قهرمانان دست یافت. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در انتها این ملاقات قهرمانی اینتر را تبریک گفته و نراتزوری را شایسته فتح این عنوان توصیف کرد.

آندره آ پیرلو گفت: این پیروزی با عزم و مبارزه تیمی به دست آمد. ما بار دیگر شرایط را برای خودمان پیچیده کردیم، اما می خواستیم با رجحان به خانه بازگردیم و این همان چیزی است که اهمیت دارد. این پیروزی با توجه به نتایج بعد از ظهر امروز بسیار مهم بود.

گروه ما گروهی قدرتمند است که می خواهد برای اهداف خود مبارزه کند و ما هرگز کمبودی از این حیث نداشتیم. برخی اوقات نگرش ما در جریان بازی شایسته نام یوونتوس نبود، اما حلقه اتحاد ما یعد گل دوم نشان از اتحاد بود. اکنون باید با همین روحیه به کارمان ادامه دهیم.

چنین بازی هایی کمی استرس زا و احساسی است، اما وقتی در انتها برنده می شوی این نتیجه به شما انرژی ادامه می دهد. هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی خسته هستیم، بنابراین وقتی همواره عادت دارید برای اسکودتو و نه لیگ قهرمانان مبارزه کنید شرایط تغییر می نماید. اما ما با این اوضاع سازگار شده ایم و می خواهیم در این مبارزه به هدف خود دست یابیم.

من به اینتر و آنتونیو کونته عنوان قهرمانی را تبریک می گویم و آنها سزاوار این موفقیت بودند. ما نیز باید تغییر کنیم، زیرا می خواهیم دوباره قهرمان شویم. یک دوره پس از 9 اسکودتوی متوالی به انتها رسیده، اکنون دوره دیگری شروع می گردد و ما قصد داریم دوباره به قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14263

به "پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر، اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر، اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید