تور دبی ارزان: هشدارهایی برای ملاقات ایران ، امارات، باید مراقب ترفندهای حریف بود

به گزارش طفره، صادق ورمزیار در مصاحبه با خبرنگاران در مورد دو ملاقات آینده ایران برابر امارات و کره جنوبی گفت: بازی سختی برابر یکی از تیم های مدعی صعود به جام جهانی خواهیم داشت. امارات حریف آسانی برای ما نخواهد بود و نباید فکر کنیم که به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم. آنها در کشور خودشان بازی می نمایند و به راحتی از میزبانی بهره می برند و نمی خواهند مقابل ایران بازنده باشند.

تور دبی ارزان: هشدارهایی برای ملاقات ایران ، امارات، باید مراقب ترفندهای حریف بود

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی اضافه نمود: هر بازی برای ما حکم صعود را دارد. امارات می داند که ایران دو بازی قبلی خود را با پیروزیت به سرانجام رسانده و حالا در پی پیروزی برابر آنهاست بنابراین دست به هر کاری خواهد زد تا بتواند بازنده این بازی نباشد. بازیکنان ما هم باید هوشیار باشند و وارد حواشی نشده تا بتوانند با آرامش به انجام یک بازی خوب سه امتیاز دیگر را به حساب خود واریز نمایند.

ورمزیار تأکید کرد: در چند سال گذشته ملی پوشان اماراتی هرگز مقابل ما نتوانستند عرض اندام نمایند اما نباید این باعث گردد که مقابل آنها بی تفاوت باشیم. به طور حتم بررسیورهای تیم ملی امارات یک به یک بازیکنان ما را بررسی نموده و به نقاط قوت تیم ما آشنا هستند بنابراین باید با تمام قوا مقابل حریف به میدان رفته تا با پیروزی برابر امارات، شرایط و روحیه خوبی برای بازی بعد مقابل کره جنوبی داشته باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی اعلام کرد: تفاوت های زیادی بین بازی کره و امارات است. کشورهای آسیای شرقی فوتبال روان و با برنامه ای را انجام می دهند و از سرعت بالایی برخوردارند و این می تواند برای ما دردسر ساز گردد اما کشورهای عربی این شرایط را ندارند و بنابراین باید از این فرصت به دست آمده استفاده نموده و با یک بازی منظم و دقیق حریفمان را که سالهاست از ما شکست می خورد، دوباره شکست دهیم.

وی در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی گفت: اسکوچیچ در روزهای اول حضورش مخالفان زیادی داشت البته هنوز هم با کیروش مقایسه می گردد و اعتقاد دارند که او نمی تواند سرمربی پیروز در تیم ملی باشد اما او تا به امروز توانسته نتایج خوبی بگیرد و امیدواریم بتواند در بازی های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ماست و احتیاج به حمایت همه جانبه دارد باید او را حمایت کرد تا او هم با آرامش بتواند در تیم ملی مثمرثمر باشد. ضمن اینکه وحدت خوبی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و این مسئله فرایند مثبتی در نتایج تیم ملی خواهد داشت.

وی در سرانجام و در مورد حضور تماشاگران برای ملاقات برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی بیان نمود: خوشحالم بعد از دو سال طرفداران عاشق فوتبال می توانند به استادیوم رفته و تیم ملی را تشویق نمایند. حمایت همه جانبه مردم ایران از تیم ملی و خصوصاً آنها که در استادیوم هستند باعث خواهد شد که تیم ملی شرایط روحی بهتری پیدا کند. بازی بدون تماشاگر معنا ندارد و آرزو می کنم تیم ملی کشورمان بتواند با حضور تماشاگران در استادیوم یک پیروزی خوب را برابر کره جنوبی به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16383

به "تور دبی ارزان: هشدارهایی برای ملاقات ایران ، امارات، باید مراقب ترفندهای حریف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: هشدارهایی برای ملاقات ایران ، امارات، باید مراقب ترفندهای حریف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید