واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده های اصفهان ، 9 نفر جان باختند

به گزارش طفره، رئیس پلیس راهور استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو و فوت 9 نفر و مجروح شدن 13 فرد دیگر اطلاع داد.

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده های اصفهان ، 9 نفر جان باختند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی دبیرستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد امروز ماموران پلیس راهور شهر اصفهان آگاه شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در خروجی سپاهان شهر اصفهان واژگون شده که بلافاصله به همراه تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: این اتوبوس از تهران به مقصد شیراز در حرکت بوده که بعد از منطقهصفه اصفهان از خروجی سپاهان شهر خارج و به علت اختلاف سطح جاده واژگون می گردد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه تلخ رانندگی عدم توجه به جلو توسط راننده، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

سرهنگ محمدی بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 9 نفر از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و 13 سرنشین دیگر نیز مجروح و برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: این اتوبوس مسافربری دارای کمربند های استاندارد بوده که متاسفانه تعدادی از مسافران کمربند ها را نبسته بودند و از خودرو به بیرون پرتاب می شوند، علی رغم اینکه پلیس بار ها اعلام نموده کمربند ایمنی حافظ جان راننده و مسافران می باشد متاسفانه هنوز عده ای هستند که به این موضوع مهم توجه نمی نمایند و هر ساله شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی به علت عدم رعایت قوانین و مقرارت و توصیه های پلیس می باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6941

به "واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده های اصفهان ، 9 نفر جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده های اصفهان ، 9 نفر جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید