والورده: مسی به بازی با دورتموند هم نمی رسد، والنسیا تغییر نکرده است

به گزارش طفره، ارنستو والورده در آستانه بازی با والنسیا از احتمال عدم حضور اعجوبه آرژانتینی به بازی اول بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اطلاع داد.

والورده: مسی به بازی با دورتموند هم نمی رسد، والنسیا تغییر نکرده است

به گزارش خبرنگاران،ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از تداوم دوری لیونل مسی، اعجوبه آژانتینی بلوگرانا از میادین سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابتدا گفت: با تعویض سرمربی، تغییر چندانی در سبک بازی والنسیا ایجاد نخواهد شد چون آنها تنها 2 روز است که مربی خودشان را عوض نموده اند. والنسیا نتایج خوبی با مارسلینو گرفت و با همان سبک 2 سال اخیر بازی خواهد نمود. بعید است تغییر قابل توجهی در سبک بازی رقیب ببینیم. سال پیش در هر 3 بازی مقابل والنسیا به دردسر افتادیم؛ بخصوص در فینال جام حذفی . والنسیا با سیستم 2-4-4 کلاسیک و خطی بازی می نماید و در مجموع می دانیم با چه تیمی روبرو می شویم.

او در ادامه اضافه نمود: مصاحبه مسی، کنایه به باشگاه بود؟ نمی دانم و نخواستم مصاحبه اش را بخوانم. می دانم لئو چطور صحبت می نماید. او را می شناسم. هر کسی هر طور دوست دارد حرف مسی را تعبیر می نماید اما وقتی او خیلی عادی به سوالات پاسخ می دهد، جای برداشت های متفاوت نیست. در خصوص مصدومیتش هم باید بگویم من دکتر نیستم اما مشخصا کمی از طولانی شدن روند ریکاوری او نگران شدیم. گرچه اکنون آرام هستیم. بعید می دانم او به بازی با دورتموند برسد. البته مسی به زودی در تمرینات گروهی شرکت می نماید و بازگشتش به میادین نزدیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4220

به "والورده: مسی به بازی با دورتموند هم نمی رسد، والنسیا تغییر نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: مسی به بازی با دورتموند هم نمی رسد، والنسیا تغییر نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید