هشدار جدی به تهرانی ها

به گزارش طفره، خبرنگاران: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از افزایش غلظت آلاینده ها در منطقه ها مرکزی، جنوبی و غربی استان اطلاع داد و گفت: مردم استان تهران از فردا دوشنبه تا چهارشنبه 9 آذر از تردد غیرضروری در شهر خودداری نمایند.

هشدار جدی به تهرانی ها

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد مدیریت بحران به جهت آلودگی هوا اطلاع داد و گفت: از بعد از ظهر فردا، دوشنبه هفتم آذر ماه تا روز چهارشنبه نهم آذر ماه در منطقه ها مرکزی، جنوبی و غربی استان تهران شاهد افزایش غلظت آلاینده ها خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی با افزایش آلاینده ها کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی شده است، گفت: در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در منطقه ها پرتردد، هوا برای تمام گروه ها ناسالم خواهد بود.

یزدی مهر با اشاره به اینکه آلودگی هوا یک بحران جدی و اولویت دار محیطی است، اضافه کرد: به همه ورزشکاران و شهروندان توصیه می گردد در زمان اعلام آلودگی هوا از هر گونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی در این شرایط در هوای باز و خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری نمایند.

وی در ادامه به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم توصیه کرد: در شرایط آلودگی هوا افراد دارای بیماری زمینه ای، بچه ها و سالمندان در فضاهای باز فعالیت ننمایند و توجه داشته باشند که نوشیدن مایعات به ویژه آب در این مواقع نه تنها باعث شستشوی دستگاه گوارش می گردد بلکه عطش و خشکی دهان ناشی از آلودگی هوا را نیز از بین می برد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23188

به "هشدار جدی به تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی به تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید