هدفمندی برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد

به گزارش طفره، مدیرکل بودجه دانشگاه آزاد از هدفمندی برنامه های فرهنگی این دانشگاه اطلاع داد.

هدفمندی برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسین جوادی مدیرکل بودجه دانشگاه آزاد، صبح امروز در نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد که در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار گردید، گفت: باید در برنامه و بودجه سال جاری دانشگاه، خلأها و نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها را شناسایی کنیم و مسؤولان فرهنگی نیز باید به اولویت بندی برنامه های خود توجه بیشتری نمایند.

وی ادامه داد: براساس آمار، رشد دانشجو طی سال های گذشته کاهش محسوسی پیدا نموده و به همین دلیل درآمدهای دانشگاه کاهش پیدا نموده لذا باید به اولویت بندی سازمانی توجه کنیم.

جوادی اضافه نمود: در ابتدا باید مخاطب شناسی خوبی داشته باشیم و بر اساس این، برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: باید از منابع محدود برای برطرف نیازهای نامحدود سازمان استفاده کنیم و به توانایی های خودمان متکی باشیم.

مدیر کل بودجه دانشگاه آزاد با اشاره به تحریم گفت: نباید فراموش کرد بسیاری از اتفاقات خوب کشور، در زمان تحریم رخ داد و دانشگاه آزاد نیز باید با اتکا به ظرفیت های خود و برنامه ریزی دقیق، اتفاقات خوبی را رقم بزند .

وی تاکید نمود: شهریه دانشجویان نزد ما امانت و حق الناس است و نمی توانیم هر تصمیمی را بدون برنامه ریزی بگیریم، به همین دلیل، شفافیت و انضباط اقتصادی را دستور کار بودجه بندی دانشگاه قرار دادیم که این موضوع نباید شعار باشد و باید به آن عمل کرد.

جوادی اضافه نمود: همچنین مسؤولان فرهنگی دانشگاه باید با موضوع مصرف گرایی کارکنان مقابله نمایند غفلت از ظرفیت های فرهنگی، اثرات جبران ناپذیری را دارد، این ظرفیت بزرگی است که دانشجویان برای کسب معارف به دانشگاه پول پرداخت می نمایند و دروس گروه معارف را می گذارنند؛ این ظرفیت بزرگی استباید برای آن برنامه ریزی کرد.

وی اظهار داشت: در برنامه بودجه بندی سال جاری، سرانه ای معین شده تا برنامه های حمایتی از تشکل ها،کانون ها و دیگر فرهنگی به صورت هدفمند انجام گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4324

به "هدفمندی برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمندی برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید