هادی پور: برای مدال المپیک تشنه تر شدم، باید با این شرایط کنار بیاییم

به گزارش طفره، دارنده مدال های نقره و برنز تکواندوی قهرمانی جهان گفت: تعویق یکساله المپیک انگیزه ام را برای کسب موفقیت بیشتر کرد و برای مدال المپیک تشنه تر از قبل هستم.

هادی پور: برای مدال المپیک تشنه تر شدم، باید با این شرایط کنار بیاییم

آرمین هادی پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط خود در روزهای تعطیلی اردوهای تیم ملی تکواندو بدلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: بدلیل نگرانی بابت شیوع کرونا اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف و همچنین رقابت های ورزشی لغو شده اند. من نیز با تعطیلی اردوی تیم ملی فقط در خانه تمرین می کنم و با یکسری وسایل که از باشگاه آورده ام تمریناتم را دنبال می کنم. سعی می کنم با توجه به شرایط پیش آمده و توصیه به ماندن در خانه اصلا از خانه بیرون نروم.

دارنده مدال های نقره و برنز جهان، اضافه کرد: شرایط کسل کننده شده اما مجبوریم که این شرایط را تا بازگشت به شرایط عادی تحمل کنیم. امیدوارم هر چه سریعتر با همکاری همه مردم شاهد عادی شدن شرایط باشیم.

وی درباره تعویق یکساله رقابت های المپیک 2020 توکیو، نیز گفت: این شرایط برای همه است و این نیست که فقط بر کار ما تاثیر بگذارد. تعویق المپیک را به فال نیک می گیرم و یکسال بیشتر صبر می کنم تا به آنچه که دنبالش هستم با جدیت بیشتر در تمرینات برسم. اتفاقا برای مبارزه و مدال المپیک تشنه تر از قبل شدم و انگیزه ام برای کسب موفقیت بسیار بیشتر خواهد بود.

هادی پور با تاکید بر اینکه در ایام قرنطینه سعی می کند با پیگیری تمرینات در فضای خانه از شرایط خوب بدنی دور نماند، اعلام کرد: هر زمانیکه کادر فنی تیم ملی اعلام کند در اردو حاضر می شویم تا تمریناتمان را مانند گذشته پیگیری کنیم، اما در حال حاضر در خانه باید بمانیم و تمام سعی ام این است از شرایط بدنی مناسب دور نشوم. فعلا تمام مسابقات لغو شده و امیدوارم بتوانیم خود را در شرایط خوبی قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق المپیک، آیا نگرانی بابت افزایش وزن دارد یا خیر، شرح داد: در رقابت های جهانی در وزن 54 کیلوگرم مبارزه کردم و در المپیک با توجه به تقسیم اوزان در وزن 58 کیلوگرم مبارزه خواهم کرد. به هر حال همه افزایش وزن داریم اما سن رشد من کامل شده و خیلی افزایش وزن نخواهم داشت. این شرایط برای کشورهای دیگر هم هست. شرایطی که در مسابقات جهانی برای تیم ایران بوجود آوردند غیر قابل هضم بود اما این شرایط برای همه یکسان است و سعی می کنیم با آن کنار بیاییم.

تکواندوکار سبک وزن تیم ملی با درخواست از مردم برای ماندن در خانه تا حد توان، گفت: امیدوارم همه تا جاییکه می توانند در خانه بمانند. برخی مجبورند برای تامین مخارج زندگی سر کار بروند اما آن ها که نیاز زیادی ندارند در خانه بمانند تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود، در غیر اینصورت به شرایط عادی برنمی گردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8567

به "هادی پور: برای مدال المپیک تشنه تر شدم، باید با این شرایط کنار بیاییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: برای مدال المپیک تشنه تر شدم، باید با این شرایط کنار بیاییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید