مورینیو: مایلم فصل آینده به عرصه مربیگری برگردم، در حال حاضر علاقه ای به هدایت تیم ملی پرتغال ندارم

به گزارش طفره، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید دلش برای مربیگری تنگ شده است.

مورینیو: مایلم فصل آینده به عرصه مربیگری برگردم، در حال حاضر علاقه ای به هدایت تیم ملی پرتغال ندارم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که پس از اخراجش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در ماه دسامبر به دلیل تداوم نتایج ضعیف هدایت تیمی را دیگر برعهده نگرفته است، اخیراً شایعه بازگشتش به روی نیمکت رئال مادرید مطرح بود، اما در نهایت سران این باشگاه اسپانیایی ترجیح دادند تا زین الدین زیدان را بار دیگر استخدام کنند. آقای خاص که اخیراً زمزمه هایی مبنی بر علاقه مندی سران باشگاه بایرن مونیخ به استخدام وی نیز شنیده شد، می گوید تا زمانی که پروژه خوبی به وی پیشنهاد نشود، به عرصه مربیگری بازنخواهد گشت.

مورینیوی 56 ساله در این خصوص گفت: من رنجی نمی برم، چون در حال حاضر مربیگری نمی کنم و زمان فکر کردن به چیزهای دیگر را دارم، اما صادقانه می گویم که مایلم فصل آینده به عرصه مربیگری برگردم. تصمیم گرفتم تا شروع فصل آینده هدایت تیمی را برعهده نگیرم و حتی آن زمان تنها در صورتی حاضر به کار هستم که باشگاه و لیگ موردنظر در من ایجاد انگیزه کند.

سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و اینتر در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه ای به سرمربیگری تیم ملی فوتبال پرتغال ندارید؟، گفت: فرناندو سانتوس نگران چیزی نباشد، چون من در حال حاضر یا در آینده ای نزدیک علاقه ای به هدایت تیم ملی پرتغال ندارم. ما دوستان خوبی هستیم.

وی ادامه داد: سرمربیگری تیم ملی پرتغال البته چیزی است که دوست دارم پیش از بازنشستگی ام آن را تجربه کنم، اما من هنوز راه زیادی تا خاتمه دوران حرفه ای ام دارم. من در حال حاضر علاقه ای به این کار ندارم و باید دید اصلاً این فرصت به من دست خواهد داد یا خیر!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1876

به "مورینیو: مایلم فصل آینده به عرصه مربیگری برگردم، در حال حاضر علاقه ای به هدایت تیم ملی پرتغال ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: مایلم فصل آینده به عرصه مربیگری برگردم، در حال حاضر علاقه ای به هدایت تیم ملی پرتغال ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید