مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی فوتبال ایران است، پرسپولیس شاهکار کرد

به گزارش طفره، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: پرسپولیس با این محرومیت و کمبود بازیکنی که دچارش بود، به واقع در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شاهکار کرد.

مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی فوتبال ایران است، پرسپولیس شاهکار کرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدوی کیا در گفت وگویی با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس با وجود محرومیت و مصدومیت هایی که باعث شد، تیم به شدت با کمبود بازیکن روبرو گردد در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، واقعا شاهکار کرد. عملکرد تیم خیلی خوب بود، به نظرم تا سال ها درباره این تیم و کاری که انجام داد، صحبت خواهد شد. به طور حتم با اضافه شدن بازیکنان جدید، این تیم بهتر هم خواهد شد و قطعا شانس اول قهرمانی است و این مساله باعث نگرانی رقبای نزدیک شده است.

ملی پوش پیشین فوتبا ایران همچنین درباره برانکو ایوانکوویچ خاطر نشان کرد: برانکو نیازی به تعریف من و دیگران ندارد. آن چه در فوتبال ایران انجام داد، معرف عملکرد او است. او یک انسان جنتلمن و یک مربی بزرگ است. برانکو غرور را به پرسپولیس برگردانده و شخصیتی دوست داشتنی هم دارد.

مهدوی کیا در خاتمه اضافه نمود: او بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است. من هم به زودی به ایران می آیم و برای دیدن او و اعضای تیم به محل تمرین خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1032

به "مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی فوتبال ایران است، پرسپولیس شاهکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی فوتبال ایران است، پرسپولیس شاهکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید