چیزی برای پنهان کردن از طرفداران پرسپولیس نداریم

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد که مدیران این تیم همچنان با گلایه بازیکنان و اعضای تیم به علت عدم دریافت مطالبات خود پس از پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال روبرو هستند.

چیزی برای پنهان کردن از طرفداران پرسپولیس نداریم

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست باشگاه شد تا امور جاری را پیگیری کند.

صدری پس از چند ماه خبر از رسمی شدن فسخ قرارداد با کارگزار برند داد و بیان کرد به زودی شرایط برگزاری مناقصه برای انتخاب جانشین این شرکت را برگزار می نماید.

صدری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره این موضوع گفت: نامه اقاله قرارداد با کارگزار قبلی بدون هیچ مسئله ای امضا شده است. در واقع تکلیف معین است. چیزی برای پنهان کردن از طرفدار هم نداریم و با تمام توان برای گام های بعدی کوشش می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان برگزاری جلسه هیأت مدیره اضافه نمود: سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری جلسه ای خواهیم داشت و اسناد رسمی مربوط به برگزاری مزایده را آنالیز می کنیم.

او از آمادگی پرسپولیس برای بازی با الهلال هم گفت و گفت: تیمی با غیرت داریم که همگی برای موفقیت این تیم کوشش می نمایند. امیدوارم بتوانیم با تمام توان مقابل الهلال قرار بگیریم و به اسم نماینده فوتبال کشورمان نتیجه ای که دل مردم ایران را شاد می نماید، کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16156

به "چیزی برای پنهان کردن از طرفداران پرسپولیس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزی برای پنهان کردن از طرفداران پرسپولیس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید