مهاجم استقلال به مدیران باشگاه نوتیس داد ؛ فقط 10 روز فرصت دارید!

به گزارش طفره، مهاجم تیم فوتبال استقلال به علت عدم دریافت مطالبات فصل گذشته اش، با ارسال به اصطلاح نوتیس (اخطار) به این باشگاه 10 روز به مدیران آبی فرصت داد تا مطالبات او را پرداخت نمایند.

مهاجم استقلال به مدیران باشگاه نوتیس داد ؛ فقط 10 روز فرصت دارید!

به گزارش خبرنگاران، آرمان رمضانی در ابتدای فصل در لیست مازاد جواد نکونام، سرمربی استقلال نهاده شد و قراردادش را با آبی پوشان تهرانی فسخ کرد.

نکونام که در پی جذب مهاجم خارجی بود، وقتی نتوانست مهره مورد نظر خود را به خدمت بگیرد، رای به بازگشت بازیکنی داد که کانال رسمی باشگاه استقلال چند روز قبل از آن، برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت نموده بود!

رمضانی پس از بازگشت به استقلال در هر چهار بازی ابتدایی آبی پوشان در لیگ برتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او مقابل تیم های صنعت نفت آبادان، ملوان، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان بازی کرد.

با این حال، مهاجم رفت وبرگشتی استقلال امروز صبح به علت عدم دریافت مطالبات فصل گذشته اش، برای باشگاه استقلال نوتیس (اخطار) فرستاد.

رمضانی در این اخطار فرصت 10 روزه ای را در اختیار مدیران استقلال قرار داد تا طلبش را واریز نمایند.

مهاجم استقلال که در حدود 9 میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارد، در حالی امروز به این باشگاه اخطار داده است که چندی پیش این شایعه مطرح شده بود که او بخش قابل توجهی از مطالباتش را به باشگاه استقلال بخشیده است!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 26455

به "مهاجم استقلال به مدیران باشگاه نوتیس داد ؛ فقط 10 روز فرصت دارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم استقلال به مدیران باشگاه نوتیس داد ؛ فقط 10 روز فرصت دارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید