منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه باید به سرعت اجرایی گردد

به گزارش طفره، به گزاش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، منطقه مرزی میرجاوه را فوق استراتژیک عنوان نمود و گفت: اجرای منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه که تاکنون معطل مانده باید در کوتاهترین زمان اجرایی گردد و به نحوی اجرا گردد که استاندارد جهانی پیدا کند.

منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه باید به سرعت اجرایی گردد

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی ایرانشهر و منطقه ویژه اقتصادی زابل نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و بخش خصوصی در این امر ورود پیدا کند.

وی تاکید نمود: تیم اقتصادی استانداری باید موانع پیش روی این طرح ها را برای پیگیری در وزارتخانه ها به وی ارائه دهند و از سرمایه گذاران حمایت نمایند و در هر جا مشکل و مانعی وجود داشته باشد جهت برطرف آن کوشش گردد.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه سالهاست که معطل مانده که موانع پیش روی آن را پیگیری کردم و ان شاء الله در روزهای آینده زمین آن واگذار می گردد.

موهبتی توضیح داد: با هرگونه رانت خواری از سوی اتاق بازرگانی برخورد خواهم کرد و اتاق بازرگانی از این فرصت نباید به عنوان رانت استفاده کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدیرعامل شرکت توسعه منطقه اقتصادی میرجاوه و مدیر اتاق بازرگانی استان تأکید کرد: تعهداتی که این شرکت بر عهده دارد باید تمام و کمال انجام دهد و این باور را برای سرمایه گذار به وجود بیاورد که در صورت سرمایه گذاری هیچ مسئله ای نخواهد داشت و به سود لازم و ایجاد اشتغال مورد نظر خواهد رسید.

وی ادامه داد: این شرکت مکلف به تامین کلیه زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، جاده و ... است و باید شرایطی فراهمگردد که سرمایه گذاران در وهله اول سود ببرند و بعد از آن شرکت توسعه منطقه اقتصادی و سهامداران از سود بهره مند گردد.

وی گفت: برنامه زمان بندی آماده سازی سایت و سرمایه گذارانی که می خواهند در این سایت سرمایه گذاری نمایند باید معین باشد و اجرای این امور مبتلا به گذشت زمان نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 999

به "منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه باید به سرعت اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه باید به سرعت اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید