معرفی مرکز خرید 212 استانبول

به گزارش طفره، اگر به دنبال مرکز خرید ارزان قیمت در استانبول می باشید ، یکی از اوت لت های استانبول که بسیار مشهور است ، مرکز خرید 212 استانبول می باشد. همراه ما در خبرنگاران با این مرکز خرید آشنا شوید .

معرفی مرکز خرید 212 استانبول

آشنایی با مرکز خرید 212 استانبول به همراه آدرس

اگر برای خرید با قیمت مناسب و سوغاتی های ارزان به دنبال جای مناسب می شد، مرکز خرید 212 را در نظر داشته باشید.

زیرا این مرکز خرید اولین اَوت لِت (نوعی مرکز خرید که در آن محصولاتی که در شعب برندهای معروف جهان به علت تک سایز بودن یا تغیر فصل فروخته نمی شوند با قیمتی مناسب به فروش می رسند) است.

در 212 مرکز تفریحی بچه ها و سالن های سینما نیز موجود می باشد اما بیشتر اجناس حراجی و قیمت مناسب فروخته می شود به همین دلیل به چشم خرید به اینجا نگاه کنید. روزهای یکشنبه بسیار شلوغ بوده پس روزهای میان هفته را به بازدید ازاین جا اختصاص دهید.

نزدیکی آن به فرودگاه آتاترک و قرار دریافت در منطقه ای مملو از فضای خالی، مشکل پیدا کردن جای پارک را از میان برداشته و آن را از فروشگاه های همجوار خود متمایز ساخته است.

مرکز خرید 212 یک اوت لت بسیار معروف با 235 هزار متر مربع مساحت و زیربنایی هفتاد هزار مترمربعی می باشد.

در واقع اوت لت به مکانی می گویند که شعبه برندهای معروف سراسر جهان اجناس خود را به خاطر تغییر فصل، تک سایز ماندن و یا قیمت در آن به فروش می رسانند . این اوت لت در سال 2009 با معماری زیبا و بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.

در مرکز خرید 212، مرکز تفریحی بچه ها و سالن های سینما نیز موجود می باشد اما بیشتر اجناس حراجی و قیمت مناسب فروخته می شود به همین دلیل به چشم خرید به اینجا نگاه کنید.

فروشگاه ها و مغازه های اوت لت 212 استانبول در زمینه های کتاب، موسیقی، لوازم آشپرخانه، لوازم بهداشتی و ارایشی، لوازم الکترونیکی، مدیا مارکت، پوشاک، کیف و کفش و … فعالیت می کنند.

برندهای موجد در مرکز خرید 212 استانبول

بیشتر از 175 در برندهای مختلف ال سی وایکیکی، پولو گاراژ، کوتون، پارکس، فلش اند آیس باز پیستی، پلی لند و همینطور برندهای دیگری مثل Cinemarine, AMF Bowling, Tommy Hilfiger, Network/Fabrika/Divarese, D&R, Derimod, Kiğılı, Kemal Tanca, Cacharel, Beymen Business Altınyıldız, Converse Columbia, Tekin Acar and Yves Rocher besides در مرکز خرید 212 استانبول وجود دارند. بیشتر شلوغی های این مرکز خرید به خاطر هزینه مقرون بصرفه و کیفیت اجناس است.

مزایای مرکز خرید 212 استانبول

نزدیکی مرکز خرید 212 به فرودگاه آتاترک و قرار دریافت در منطقه ای مملو از فضای خالی، مشکل پیدا کردن جای پارک را از میان برداشته و آن را از فروشگاه های همجوار خود متمایز ساخته است.

مرکز خرید 212 استانبول دارای 8 طبقه بوده و سرویس رفت و برگشت رایگان آن دسترسی از هر نقطه ای از شهر را آسان کرده است. از طریق وب سایت آن می توانید اطلاعات ساعت و ایستگاه های حرکت سرویس ها را جستجو نمایید.

از کافی شاپ یا رستوران خاص این مرکز خرید می توان به برکت دنر، برگرکینگ، گرین سالاد، کی اف سی و رامیز اشاره کرد. راستی یادتان باشد بستتی ماستی طبقه پایین را حتما امتحان کنید.

ساعت کار مرکز خرید 212 استانبول

مرکز خرید 212 استانبول هر روز از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

نحوه دسترسی به اوت لت 212 استانبول

مرکز خرید 212 استانبول : برای رفتن به این مرکز خرید از میدان تکسیم ،سوار اتوبوس شماره 89c و 89t شوید.

امکانات مرکز خرید 212 استانبول

  • اینترنت وای فای رایگان
  • پارکینگ
  • دارای محوطه فضای باز
  • سرویس رایگان
  • صندوق امانات
  • فوت کورت و رستوران

آدرس مرکز خرید 212 استانبول

آدرس مرکز خرید 212 استانبول :

Mahmutbey Merkez Mah. Taşocağı Cad. No: 5 34217 Bağcılar-Istanbul

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10446

به "معرفی مرکز خرید 212 استانبول" امتیاز دهید

3 کاربر به "معرفی مرکز خرید 212 استانبول" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید 212 استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید