معرفی جاذبه های گردشگری آمستردام

به گزارش طفره، آمستردام بزرگترین شهر هلند و البته پرجاذبه ترین شهر اروپا است که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از مناطق مختلف است. شهری که هنوز هم بافت قدیمی خود را حفظ نموده و زیبای خود را به رخ اروپا می کشد. وجود بنادر و کانال های آبی امکان قایق سواری را در فراز شهر به وجود آورده است.

معرفی جاذبه های گردشگری آمستردام

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

معرفی شهر آمستردام

آمستردام، پایتخت هلند را می توان یکی از زیباترین و رویایی ترین شهرهای جهان دانست که سالانه بیش از چهار میلیون گردشگر از سراسر جهان به آنجا سفر می نمایند. این شهر به عنوان بزرگترین شهر هلند با خانه های قدیمی و کانال های معروف و پل های زیبا و البته به خاطر تعدد و تنوع موزه هایی که در آن وجود دارد به یکی از جاذبه های گردشگری و مقاصد تور اروپا در جهان تبدیل شده است. از آنجائیکه بیشتر ساکنین این شهر برای رفت و آمد بیشتر از دوچرخه استفاده می نمایند به شهر دوچرخه سواران نیز شهرت دارد.

اگر بخواهید بدانید زمان مناسب برای سفر به این شهر چه زمانی است باید گفت هوای این شهر به خصوص در فصل پاییز و زمستان نسبتا مرطوب است و به طور کلی کمتر می توان هوای خیلی گرم را در طول سال در آن تجربه کرد.

به هرحال این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است و در هر زمان از سال که قصد سفر با تور هلند را دارید آژانس هواپیمایی خبرنگاران به شما پیشنهاد می نماید بازدید از آنها را از دست ندهید.

در ادامه عکس های از آمستردام جذاب را می بینید، که افراد زیادی را دلباخته خود نموده است:

برای رزرو تور هلند با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6722

به "معرفی جاذبه های گردشگری آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید