مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است

به گزارش طفره، حسین مقدم گفت: فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت همزمان با آغاز محدودیت های مربوط به کرونا ادامه دارد.

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران، درباره فعالیت مراکز معاینه فنی همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی در پایتخت، گفت: معاینه فنی به عنوان خدمات زیرساختی در بحث کنترل خودرو ها محسوب می شود و در مجموعه مشاغل گروه یک قرار گرفته است لذا ما نیز تابع تصمیمات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در این ایام ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سعی شده بدون خدشه دار شدن و توقف، خدمت رسانی به مردم، نیرو های کار فعال در مراکز معاینه فنی را بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی به یک سوم تقلیل دهیم تا به سهم خود به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کرده باشیم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران گفت: شهروندان جهت اطلاع از آخرین شرایط کاری مراکز معاینه فنی قبل از مراجعه، به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودرو های تهران مراجعه کنند همچنین در مدت زمان اداری می توانند در صورت هر نوع سوال با سامانه و شماره تلفن 96006000 تماس بگیرند.

مقدم در مورد میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان رانندگان یک میلیون و 114 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند که در مقایسه با سال گذشته حدود 2 درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز روزانه 4500 راننده خودرو جهت معاینه فنی خودردوهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند که شرایط مراجعات در شرایط عادی قرار گرفته است و تقریبا هم مراکز فاقد صف انتظار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11735

به "مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلی دوهفته ای باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید